Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÖNERİSİ İkinci Düzey ENM 778 3 30.00 30.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. LALE ÖZBAKIR
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Tüm Öğretim Üyeleri
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
Dersin Amacı Öğrencilerin tez önerilerini hazırlayabilmeleri.
Dersin Tanımı Tez önerisinin belirlenmesi ve hazırlığı

Dersin İçeriği
1 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
2 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
3 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
4 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
5 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
6 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
7 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
8 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
9 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
10 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
11 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
12 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
13 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
14 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar.
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Tez önerisi hazırlığı
2
3
4
5
6
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Lisans düzeyinde alınan matematik eğitimi temelinde bilgi birikimini belirli bir düzeyde geliştirebilme
2 Alanında edindikleri teorik ve pratik bilgileri kullanabilme
3 Alanında sahip olduğu bilgileri farklı disiplinlerdeki bilgilerle bütünleştirerek çalışmalarında kullanbilme
4 Matematik alanında güncel gelişmeleri ve kendi araştırmalarını, kendi alanında ve alanı dışında çalışan araştırmacılara yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme
5 Yaptığı çalışmalarda, konusuyla ilgili verilerin derlenmesi,düzenlenmesi, yorumlanması ve kullanılması aşamalarında toplumsal ve bilimsel etik değerlere saygı göstermesi
6 Kendi alanında veya diğer disiplinlerde bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme.
7 Matematiksel bilgi birikimini teknolojide etkin ve vereimli bir şekilde kullanabilme
8 Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılara katılarak bilgi paylaşımında bulunabilme
9 Alanında karşılaştığı yeni bir bilgiyi eleştirel yaklaşımlarla değerlendirerek anlayabilme ve yorumlayabilme
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 54 756
Toplam iş yükü     756
AKTS     30.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Tez konusuna yönelik kitaplar.
Yardımcı Kaynaklar Tez konusuna yönelik makaleler.

Ders İle İlgili Dosyalar