Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TÜRK MÜZİĞİ KULAK EĞİTİMİ VE SOLFEJİ IV İkinci Düzey GTM 204 4 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Okutman Emre Erdoğan
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Toplu bir şekilde öğrencilerin katılımıyla
Dersin Amacı Öğrencilere makamı duyma tanıma ve işitilen bir ezgiyi notaya almak becerisini kazandırmak
Dersin Tanımı Türk müziğinin ses aralıklarını, perde anlayışını öğrencilere aktarım yöntemlerinin kazandırıldığı bir derstir.

Dersin İçeriği
1 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.60-65
2 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.65-70
3 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.75-80
4 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.75-80
5 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.80-85
6 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.80-85
7 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.85-90
8 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.85-90
9 Vize
10 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.90-95
11 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.90-95
12 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.95-100
13 Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu S.95-100
14 Final
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Öğrencilerde Türk müziği perde sistemi anlayışının işitsel ve mantıksal olarak algılanması sağlanır.
2
3
4
5
6
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 veteriner fizyoloji alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2 veteriner fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3 Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4 Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5 Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6 Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7 veteriner fizyoloji alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8 veteriner fizyoloji alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9 veteriner fizyoloji alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 2 4 8
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 5 5 25
Ödevler 6 10 60
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     95
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 2 50
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   50
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   30
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   70
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Ahmet Hatipoğlu Solfej Methodu
Yardımcı Kaynaklar

Ders İle İlgili Dosyalar