|
Yardımcı Kaynaklar
|
-ERNST GOMBRICH, SANATIN ÖYKÜSÜ, ART THROUGH AGES, AN ENCYCLOPEDIA OF ART, HERBERT READ, SANATIN ANLAMI, H.WOLFFLIN, SANAT TARİHİNİN TEMEL KAVRAMLARI, ERNST FİSHER, SANATIN GEREKLİLİĞİ, TITUS BURCKHARDT, İSLAM SANATI, DİL VE ANLAM, CELAL ESAT ARSEVEN, TÜRK SANATI, SUUT KEMAL YETKİN, İSLAM ÜLKELERİNDE SANAT, NORBERT LYNTON, MODERN SANATIN ÖYKÜSÜ, İSMAİL TUNALI, ESTETİK, NECLA ARAT, ETİK VE ESTETİK DEĞERLER, MEHMET H.DOĞAN, 100 SORUDA ESTETİK, AFŞAR TİMUÇİN, ESTETİK, AVNER ZİSS, GERÇEKLİĞİ SANATSAL ÖZÜMSEMENİN BİLİMİ, ESTETİK, IRWIN ERDMAN, SANAT VE İNSAN, ERNST FISHER, SANATIN GERKLİLİĞİ, SUUT KEMAL YETKİN, ESTETİK DOKTRİNLER, MOISSEJ KAGAN, GÜZELLİK BİLİMİ OLARAK ESTETİK VE SANAT, WİLHELM WORRINGER, SOYUTLAMA VE ÖZDEŞLEYİM, İSMAİL TUNALI, GREK ESTETİĞİ, HEGEL, ESTETİK, NECLA ARAT, ERNST CASSİRER VE SUZANNE LANGER''''''''DE SEMBOLİK FORM OLARAK SANA, BEDRETTİN CÖMERT, CROCE''''''''NİN ESTETİĞİ,UMBERTO ECO, ORTAÇAĞ''''DA SANAT VE GÜZELLİK
|