Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEKKE ŞİİRİNİN SORUNLARI Üçüncü Düzey TDE 635 1 7.00 7.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri .
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı DOÇ. DR. BAYRAM DURBİLMEZ
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı .
Dersin Veriliş Şekli Sözlü ve Uygulamalı Anlatım
Dersin Amacı Tekke Şiirinin Sorunları konusunda yapılan çalışmalar ve yöntemlerin uygulamalı olarak öğretilmesi
Dersin Tanımı Tekke Şiirinin Sorunları konusunda yapılan çalışmalar ve yöntemler

Dersin İçeriği
1 ‘Tekke’ merkezli kültür ve ‘edebiyat’ gelenekleri
2 ‘Tekke’ merkezli kültür ve ‘edebiyat’ gelenekleri konusunda yapılan çalışmalar
3 Kaynak sorunları
4 Metinlerin yazılışından / okunuşundan kaynaklanan sorunlar
5 Mahallî kültür kaynaklı sorunlar
6 Tür sorunları
7 Şekil sorunları
8 Ara Sınav
9 Ortak mahlaslar
10 Kavram sorunları
11 İnceleme yöntemleri ve sorunları
12 Örnek metinler üzerinde incelemeler
13 Örnek metinler üzerinde incelemeler
14 Örnek metinler üzerinde incelemeler
15 Final
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 .
2 .
3 .
4
5
6
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Pedodonti teorilerini uygulama bilgi ve yeteneği geliştirebilme
2 Tıbbi alanlar başta olmak üzere farklı disiplinlerle çalışarak yeni bilgiler oluşturabilme
3 Pedodonti alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme, öğrenmeyi yönlendirebilme ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme
4 Pedodonti alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgulayabilme, çözüm yöntemi geliştirebilme, çözebilme, sonuçları değerlendirebilme ve gerektiğinde uygulayabilme
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 14 2 28
Sunum / Seminer hazırlama 14 2 28
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 3 3
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 3 3
Araştırma 14 1 14
Toplam iş yükü     146
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Erman Artun, Dinî Tasavvufî Halk Edebiyatı, Kitabevi yay. İstanbul, 2006. Abdurrahman Güzel, Dinî Tasavvufî Türk Edebiyatı, Akçağ yay. Ankara, 2014.
Yardımcı Kaynaklar Bayram Durbilmez, Sorgunlu Sıdkı Baba Divanı, Kayseri, 2014.

Ders İle İlgili Dosyalar