Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
HEYKEL TEKNİKLERİ Üçüncü Düzey HEY108 2 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı
Dersin Veriliş Şekli teorik
Dersin Amacı Bu dersin amacı,öğrencileri atölye ortamlarında heykel tekniklerini materyallerle tanıtarak aktarmak. iş sağlığı ve güvenliğini olası iş kazalarında önlemleri göz önünde bulundurarak teknik beceriyi kazandırmayı amaçlar.
Dersin Tanımı taş,ahşap ve metal tekniklerine ön hazırlık olaraktan bu teknikleri öğrencilere kazandırır.

Dersin İçeriği
1 Tanışma ve ders hakkında genel bilgilendirme,kavramsal analiz.
2 Taş,Metal ve Ahşap derslerindeki materyallerin tanıtılması ve atölye ortamında iş güvenliğinin önlemlerinin aktarılması.
3 Taş atölye ortamında iş güvenliği ve sağlığı önlemlerinin alınması ve aktarılması.
4 Taş atölye ortamında iş güvenliği ve sağlığı önlemlerinin alınması ve aktarılması.
5 Taş atölye ortamında iş güvenliği ve sağlığı önlemlerinin alınması ve aktarılması.
6 Metal atölye ortamında iş güvenliği ve sağlığı önlemlerinin alınması ve aktarılması.
7 Metal atölye ortamında iş güvenliği ve sağlığı önlemlerinin alınması ve aktarılması.
8 vize sınavı.
9 Ahşap atölye ortamında iş güvenliği ve sağlığı önlemlerinin alınması ve aktarılması.
10 Ahşap atölye ortamında iş güvenliği ve sağlığı önlemlerinin alınması ve aktarılması.
11 Ahşap atölye ortamında iş güvenliği ve sağlığı önlemlerinin alınması ve aktarılması.
12 Algı Sanat ve teknik ilişkisi
13 İlgi sanat ve teknik ilişkisi
14 final sınavı.
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Heykel teknikleri hakkında bilgi sahibi olur
2 Heykel tekniklerin temel ilkelerini kavrar
3 Taş ,metal ve ahşap atölye ilkelerini kavrar uygulamalarda karşılaşacagı materyalleri tanır.
4 iş sağlığı ve güvenliği olası kazalarda önlemlerini kavrar.
5
6
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 veteriner fizyoloji alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2 veteriner fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3 Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4 Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5 Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6 Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7 veteriner fizyoloji alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8 veteriner fizyoloji alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9 veteriner fizyoloji alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Ödevler 7 1 7
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 2 1 2
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     53
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders İle İlgili Dosyalar