|
1 |
Okulların belirlenmesi, bilgilendirme toplantılarının yapılması, uygulama öğretmenleri ile tanışma
|
|
2 |
Okul ortamını tanıma ve ilk izlenimler (Okul hakkında bilgi edinme, sınıf ve okul fiziki çevresi, öğretmenle tanışma, öğrencilerle tanışma, sınıf kültürü)
|
|
3 |
a. Öğretmenin ve öğrencilerin gözlemlenmesi
b. Öğrenci tanıma tekniklerini inceleme ve konuyla ilgili rapor hazırlama
|
|
4 |
a. Derslerin gözlemlenmesi (Genel)
b. Şube Öğretmenler Kurulu toplantı karar örneklerini inceleme ve konuyla ilgili rapor hazırlama
|
|
5 |
a. Öğretim yöntem ve teknikleri açısından derslerin gözlemlenmesi
b. Öğretmenin hazırladığı sınavı (yazılıyı) inceleme ve rapor hazırlama
|
|
6 |
a. Uygulama* + Akran Değerlendirme
b. Soru sorma, yönerge verme ve açıklama yapma açısından derslerin gözlemlenmesi
|
|
7 |
a. Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
b. Dersin yönetimi ve sınıfın kontrolü açısından derslerin gözlemlenmesi
|
|
8 |
a. Uygulama* + Akran Değerlendirme
b. Derslerde kullanılan ders kitaplarının değerlendirilmesi
|
|
9 |
a. Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
b. Öğretimi bireyselleştirme ve farklılaştırma açısından derslerin gözlemlenmesi
|
|
10 |
a. Uygulama* + Akran Değerlendirme
b. Sınıftaki istenmeyen öğrenci davranışlarının ve bu davranışlarla baş etme stratejilerini inceleme ve konuyla ilgili rapor hazırlama
|
|
11 |
a. Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
|
|
12 |
a. Uygulama* + Akran Değerlendirme
b. e-Okul uygulamaları (öğrenci devamsızlık defteri, öğretmen ders defteri, öğrenci nakil gönderme, öğrenci nakil kabul etme, öğretmenler kurulu karar defteri, öğrenci karnesi….) ile ilgili okul yöneticilerinden elektronik ortamda uygulamalı olarak bilgi alma ve rapor hazırlama
|
|
13 |
a. Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
|
|
14 |
Genel Değerlendirme
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|