Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
ANTRENMAN PROGRAMLARINDA YENİ YAKLAŞIMLAR İkinci Düzey BSA 509 1 6.00 6.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri YOK
Eğitimin Dili TÜRKÇE
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. KERİMHAN KAYNAK
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı YOK
Dersin Veriliş Şekli YÜZ YÜZE
Dersin Amacı ANTRENMAN PROGRAMI HAZIRLAMA VE YENİ YÖNTEMLERİN KULLANILMASI
Dersin Tanımı ANTRENMAN PROGRAMLARININ MODERNİZASYONU VE KULLANIMI

Dersin İçeriği
1 KONDİSYON VE KONDİSYON ANTRENMANLARI
2 DAYANIKLILIK ANTRENMANLARI VE DAYANIKLILIK BİÇİMLERİ
3 ÇEŞİTLİ DÖNEMLERDE DAYANIKLILIK ANTRENMANLARI
4 KUVVET,KUVVET ÇEŞİTLERİ
5 ÇEŞİTLİ BRANŞLARDA KUVVET ANTRENMANLARI
6 FARKLI ANTRENMAN YÖNTEMLERİNİN VE ANTRENMAN İÇRİKLERİNİN UYGULANMASINDAKİ İLKELER
7 KUVVET ANTRENMANLARINDAKİ TEHLİKELER SORUNLAR-ÖNLEYİCİ ÖNLEMLER
8 ARA SINAV (VİZE)
9 FARKLI KUVVET ANTRENMANLARI YÖNTEMLERİNİN DOĞRU ZAMANLANMASI
10 KUVVET TESTLERİ VE DENETLEME ALIŞTIRMALARI
11 SÜRAT ANTRENMANLARI VE İÇERİĞİ
12 SÜRAT ANTRENMANININ DÖNEMLEMESİ,AYIRMA
13 HAREKETLİLİK ,HAREKETLİLİK ANTRENMANLARINA İLİŞKİN YÖNTEMSEL BİLGİLER
14 ANTRENMAN UYGULAMALARI VE DEĞERLENDİRMELER
15 YIL SONU SINAVI(FİNAL)
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 KONDİSYON VE KONDİSYONU GELİŞTİRECEK ANTRENMAN PROGRAMLARI HAZIRLAYABİLME
2 DAYANIKLILIK ANTRENMAN PROGRAMLARI HAZIRLAYABİLME
3 FARKLI ANTRENMAN PROGRAMLARI HAZIRLAYABİLMEK İÇİN ANTRENMAN İLKELERİNİ PROGRAMLARDA UYGULAYABİLME
4 ÇEŞİTLİ KUVVET ANTRENMANLARINDA OLUŞABİLECEK TEHLİKELERİ ÖNLEME
5 SÜRAT ANTRENMAN PROGRAMLARI HAZIRLAYABİLME
6 HAREKETLİLİK ANTRENMAN PROGRAMLARI HAZIRLAYABİLME
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Türk Dili ve edebiyatı alanında araştırma ve çalışma için temel bilgi ve becerileri kazanır.
2 Türk Dili ve edebiyatı alanındaki kavram ve teorileri bilimsel yöntemlerle değerlendirir.
3 Türk Dili ve edebiyatının başlangıçtan günümüze kadarki tarihi gelişim ve değişimine vakıf olur.
4 Türk Dili ve edebiyatı konularında ileri düzey araştırma ve çalışmaları bağımsız olarak yürütebilir.
5 Osmanlı Türkçesiyle yazılmış edebi metinleri okuma, yazma ve anlama bilgi ve becerisine sahip olur.
6 Türkçeyi doğru, güzel ve etkili bir şekilde kullanır.
7 Türk halk kültürü ve edebiyatının sözlü-yazılı ürünlerini ve kaynaklarını tanır.
8 Dil ve edebiyat alanlarındaki duyarlılık ve zevkini geliştirir.
9 Bilimsel düşünmeyi öğrenir.
10 Mesleki terminolojiye hâkim olur.
11 Türk Dili ve edebiyatı alanıyla ilgili bilgi ve dökümanlara internet ve kütüphaneler aracılığıyla ulaşabilir.
12 Disipline ilişkin sorunları görme, eleştirel bakış açısıyla değerlendirme ve çözüm üretme yetisi kazanır.
13 Alanla ilgili karşılaşılan problemleri çözmeye dayalı öneriler geliştirebilir.
14 Türk Dili ve edebiyatının etkilendiği düşünce ve sanat hareketlerini ve bunların izlerini tespit eder.
15 Disiplinler arası bakış açısı ve değerlendirmeler yapabilir
16 Akademik dünyayı tanır.
17 Yaşam boyu öğrenme gerekliliğinin farkına varır.
18 Sistematik düşünme yetenek ve kapasitesine sahip olur.
19 Bilimsel ve mesleki etik ve sorumluluk sahibi olur.
20 Yaşadığı dünya, içinde bulunduğu toplum ve kendisi hakkında eleştirel bir anlayışa sahip olur
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 10 4 40
Ödevler 6 4 24
Sunum / Seminer hazırlama 4 4 16
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 4 2 8
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 4 6 24
Toplam iş yükü     144
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı DERS NOTLARI
Yardımcı Kaynaklar YOK

Ders İle İlgili Dosyalar