1 |
Tüketim kültürünün tarihsel gelişimini öğrenmek
|
2 |
Tüketici davranışı kavramı ve içeriği hakkında bilgi edinmek
|
3 |
Tüketici davranışını anlamak ve bilinçli tüketimi öğrenmek
|
4 |
Algılama, algılamayı etkileyen faktörler hakkında bilgi sahibi olmak
|
5 |
Motivasyon ve ilgilenim çeşitlerini ve modellerini öğrenmek
|
6 |
Tutum, tutumun fonksiyonları , unsurlar ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olmak
|
7 |
Benlik, kişilik, değerler, yaşam biçimi ve kültür konularını öğrenmek
|
8 |
Referans grupları, aile ve cinsiyet gibi unsurların tüketim kültürüne ve tüketici davranışına etkisini öğrenmek
|
9 |
Satınalma karar sürecini çözümlemek
|
10 |
İletişim ve ikna yöntemleri ile ilgili yaklaşımları öğrenmek
|