Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
SÖZLÜ ANLATIM İkinci Düzey İBR 411 7 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe ve İbranice
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ AREF ABU RABIA
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı -
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
Dersin Amacı Eski İbrani dili ve kültürü hakkında bilgi sahibi olmak.
Dersin Tanımı Eski İbrani dili ve kültürü hakkında bilgi sahibi olmak.

Dersin İçeriği
1 Eski İbrani dili hakkında bilgi verilir
2 Eski zamanlara ait metinler incelenir
3 Metin çevirileri yapılır
4 Metinler üzerinde konuşmalar yapılır
5 Eski İbrani kültürü hakkında bilgi verilir
6 Müzikleri hakkında genel bilgi ve örnekler verilir
7 Dansları hakkında genel bilgi ve örnekler verilir
8 Ara sınav
9 Tiyatroları hakkında genel bilgi verilir
10 Evlilik kültürü hakkında genel bilgi verilir
11 Kültür üzerine metinler getirilir
12 Metinler okunur
13 Metinler çevrilir
14 Kültür ve dil hakkındaki metinler üzerine konuşulur
15 Final sınavı
16 -
17 -
18 -
19 -
20 -

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Eski İbrani dilinin gramerini oğreniyor
2 Eski ibrani dili ile modern ibrani dilini kıyaslama imkanı
3 Eski İbrani kültürünün tarihi öğreniliyor
4 Eski İbrani kültürü hakkında bilgi ediniyor
5 Eski İbrani metinlerini okunması öğreniliyor
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 veteriner fizyoloji alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2 veteriner fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3 Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4 Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5 Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6 Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7 veteriner fizyoloji alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8 veteriner fizyoloji alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9 veteriner fizyoloji alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 14 2 28
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 6 2 12
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 10 10
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 4 4 16
Toplam iş yükü     126
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Çeşitli internet kaynakları
Yardımcı Kaynaklar Tevrat, Talmud

Ders İle İlgili Dosyalar