Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
ÇİNCE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II İkinci Düzey ÇDE510 2 7.00 7.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok.
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Yrd.Doç.Dr.Nurcan Türker veya Prof.Dr.Wang Yingjie
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok.
Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze.
Dersin Amacı Öğrencilere Çince öğretim yöntemlerini ve teorilerini göstermek.
Dersin Tanımı Çince öğretim yöntemleri

Dersin İçeriği
1 Ders 1 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Adlandırılması.
2 Ders 2 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Görevleri.
3 Ders 3 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Karakteristik Özellikleri.
4 Ders 4 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Gelişimi ve Durumu 1.
5 Ders 4 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Gelişimi ve Durumu 2.
6 Ders 5 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Gelişim Eğilimleri 1.
7 Ara sınav.
8 Ders 6 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Dilbilim Esasları 1.
9 Ders 6 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Dilbilim Esasları 2.
10 Ders 7 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Eğitim Esasları 1.
11 Ders 7 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Eğitim Esasları 2.
12 Ders 8 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Psikolojik Temeli.
13 Ders 9 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Kültürel Temeli 1.
14 Ders 9 Yabancı Öğrenciler için Çince Öğretimin Kültürel Temeli 1.
15 Final Sınavı.
16 -
17 -
18 -
19 -
20 -

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin adlandırmasını öğretir.
2 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin görevlerini öğretir.
3 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin özelliklerini öğretir.
4 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin gelişimini öğretir.
5 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin durumunu öğretir.
6 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin gelişim eğilimlerini öğretir.
7 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin dil bilim esaslarını öğretir.
8 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin eğitim esaslarını öğretir.
9 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin psikolojik temelini öğretir.
10 Öğrencilere Yabancı öğrenciler için Çince öğretimin kültürel temelini öğretir.

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Analiz metotlarının temellerini bilir
2 Spektroskopik metotları metotların temellerini öğrenir
3 Kalitatif analiz yapar
4 Kanlitatif analiz yapar
5 Kalitatif analizdeki problemleri çözer
6 Kantitatif analizdeki problemleri çözer
7 Analizde metot seçimi yapar
8 Analiz sonuçlarını değerlendirir
9 İlaç analizine karar verir.
10 Îyi laboratuar uygulamalarını bilir.
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 13 3 39
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 13 3 39
Ödevler 13 3 39
Sunum / Seminer hazırlama 13 2 26
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 2 2
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 1 2 2
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 2 2
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     153
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 40 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Yabancı Öğrenciler İçin Çince Öğretim Eğitimi, Pekin Dil Üniversitesi, 11,2011.
Yardımcı Kaynaklar Makaleler

Ders İle İlgili Dosyalar