Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEMEL İNGİLİZCE II Birinci Düzey ING 101 2 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri YOK
Eğitimin Dili İngilizce-Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı OKUTMAN DURSUN ÇOLAK
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı YOK
Dersin Veriliş Şekli Teorik
Dersin Amacı Okuduğunu anlama becerisini geliştirmek
Dersin Tanımı Öğrencinin yabancı dil kaynaklarından sağlanan okuma parçalarını etkili olarak anlayabilme yeteneğini geliştirmek

Dersin İçeriği
1 Passive Voice (Tense Forms of Passive Verbs)
2 Passive Modal Auxiliaries Participle Adjectives : -ED vs. – ING
3 If Clause Type 1 (Real Present /Future )
4 Other Conditionals
5 Defining Relative Clauses
6 Non-Defining Relative Clauses, Reduction of Relative Clauses
7 Conjunctions and Transitions.
8 Coordinating/ Correlative /Subordinating Conjunctions
9 Akut solunum yolları enfeksiyonları
10 Böbrek ve hastalıkları
11 İskelet
12 Kemikler ve hastalıkları
13 Enfeksiyon hastalıklarında hemşirelik bakımı genel ilkeleri
14 Final Exam
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Kendi alanı ilgili İngilizce yazılı kaynakları okuyabilme ve bilgi edinebilme becerisini kazanır.
2 Kendi alanı ile ilgili okuduğu kaynakları etkin olarak anlayabilir.
3
4 ---
5 ---
6 ---
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Güncel sanat kavramlarını anlamak ve ilişkiler kurarak açıklayabilmek
2 Müzik sanatının temel dinamiklerini anlamak, tarihini öğrenmek ve güncelle ilişkilendirebilmek
3 Alanının terminolojisini öğrenmek, kendi yazı ve sunularında sanatın dilini etkili kullanmak
4 Alanında kullanılan yeni yöntem -teknikleri bilmek ve özgün çalışmaların gerçekleştirilebilmesinde kullanabilmek
5 Araştırma yöntem - tekniklerini bilmek ve alanında uygulayabilmek
6 Alanında proje geliştirmek, projesini uygulayarak hayata geçirebilmek
7 Etik kurallara uymak ve sosyal sorumluluk bilinci taşıyabilmek
8 Alanında paylaşıma açık sanatsal etkinlikler düzenlemek; Yaptığı çalışmaları etkili bir şekilde sunabilmek
9 Güncel yayınları, oluşum ve aktiviteleri (konserleri) takip etmek, katılımcı olabilmek
10 Evrensel, ulusal, yerel sanat ve tasarım değerlerinin farkında olabilmek
11 Herhangi bir sanatsal etkinliği (konser, dinleti vb.) çözümleyici ve eleştirel bakış açısı ile değerlendirebilmek
12 Alanın gerektirdiği bilgisayar programlarını, bilişim ve iletişim teknolojilerini sanatsal anlamda kullanabilmek
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 7 2 14
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 3 3
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 3 3
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     50
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar G.De Devitiis,L. Mariani and K. O’ Malley. Englih Grammar for Communication,1989 Betty Schrampfer Azar.Fundamentals of English Grammar, 1992 6. The instructors are expected to produce and develop materials that match the needs of the students. Therefore, I compile the materials from different sources involving the commonly used terminology such as textbooks, essays, web sites, library facilities. They are related to the themes and the topics of the particular discipline they pursue.

Ders İle İlgili Dosyalar