|
1 |
Bilginin bir veri olarak alınması, işlenmesi ve kaydedilmesi sürecinde sinir hücrelerinde ve beynin bölümlerinde meydana gelen olayların ve bunlara etki eden faktörlerin incelenmesi.
|
|
2 |
Beynin yapısı ve işlevleri,
|
|
3 |
Öğrenmenin fizyolojisi,
|
|
4 |
Beyin ve öğrenme,
|
|
5 |
Beynin bilgiyi işlemesi,
|
|
6 |
Çocuklarda nöron gelişimi,
|
|
7 |
Öğrenme ve akılda tutma, Öğrenmede duyguların rolü, Stres ve baskı öğrenmeyi nasıl etkiler?
|
|
8 |
Düşünme becerileri ve öğrenme, Etkili öğrenme nasıl gerçekleştirilebilir?
|
|
9 |
Öğrenmenin biyolojisi, Nöronların yapısı ve uyarıların işlenme mekanizması, Beyin lobları ve işlevleri, Beyin kimyası davranışları etkileyen nörotransmitterler,
|
|
10 |
Zenginleştirilmiş ortamlar ve beyin,
|
|
11 |
Dikkatin biyolojisi, Öğrenme ve düşünme süreçlerinde duyguların rolü,
|
|
12 |
Öğrenme ve bellek işlevlerinde hormon sistemlerinin rolü, Bellek ve anımsama, Güdülenme ve ödüller, Stres ve baskı öğrenmeyi nasıl etkiler? Etkili öğrenme nasıl gerçekleştirilebilir?, Toplumsal çevrenin öğrenme açısından önemi
|
|
13 |
-
|
|
14 |
-
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|