|
1 |
Kavram ve anlamın tanımı, fen bilimlerindeki temel kavramlar
|
|
2 |
Kavram öğrenme ve öğretme ilkeleri, kavram oluşturma ve kavram kazanma
|
|
3 |
Olgu-kavram-genelleme ilişkisi
|
|
4 |
Kavram geliştirme aşamaları
|
|
5 |
Kavram yanılgısının tanımı
|
|
6 |
Kavram yanılgılarının tespiti
|
|
7 |
Kavram yanılgılarının nedenleri ve giderme yolları
|
|
8 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
9 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
10 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
11 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
12 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
13 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
14 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
15 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
16 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
17 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
18 |
Fen öğretiminde karşılaşılan kavram yanılgıları
|
|
19 |
Kavram yanılgılarını gidermede öğretim strateji
|
|
20 |
Yöntem ve tekniklerinden yararlanma.
|