|
1 |
Teknoloji, iletişim ve yeni iletişim kavramı
|
|
2 |
Dijital Dönüşümü Konu Edinen Temel Kavramlar
|
|
3 |
Web teknolojileri ve dijitalleşen halkla ilişkiler
|
|
4 |
İletişimin geleceği, Web 3.0’dan geleceğe
|
|
5 |
E-Yayıncılık, blog ve halkla ilişkilerde kullanımı (Görsel ve Metinsel Yayınlar)
|
|
6 |
Sosyal medya ağları ve halkla ilişkiler faaliyetlerindeki yeri Facebook – Twitter – Instagram – YouTube – TikTok – UCG (User Generated Content)
|
|
7 |
Yeni iletişim teknolojilerinin hukuki boyutu
|
|
8 |
Yeni iletişim teknolojilerinin sosyo-kültürel hayata etkisi
|
|
9 |
Yeni iletişim teknolojilerinin psiko-sosyal hayata etkisi
|
|
10 |
Yeni iletişim teknolojilerinin sosyal sorumluluk ve kitlesel fonlama faaliyetlerine etkisi
|
|
11 |
Yeni iletişim teknolojilerinin siyasal iletişime etkisi
|
|
12 |
Yeni iletişim teknolojilerinin kriz yönetimine etkisi
|
|
13 |
Yeni iletişim teknolojilerinin uluslararası halkla ilişkilere etkisi
|
|
14 |
Yeni iletişim teknolojilerinin uluslararası halkla ilişkilere etkisi
|
|
15 |
Yeni iletişim teknolojilerinin insan kaynakları yönetimine etkisi (pandemi sürecinde çalışma hayatı)
|
|
16 |
Yeni iletişim teknolojilerinin insan kaynakları yönetimine etkisi (pandemi sürecinde çalışma hayatı)
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|