|
Ön Koşul Dersleri
|
yok
|
|
Eğitimin Dili
|
Türkçe
|
|
Koordinatör
|
PROF. DR. YUNUS DURSUN
|
|
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı
|
PROF. DR. YUNUS DURSUN
|
|
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı
|
|
|
Dersin Veriliş Şekli
|
Yüz yüze eğitim, konu anlatımı, sınıf içi tartışmalar, proje sunumları
|
|
Dersin Amacı
|
Tüm pazarlama sisteminin genel olarak gözden geçirilmesi suretiyle bütüncül pazarlama programlarının geliştirilmesi için gerekli olan pazarlama stratejilerinin belirlenmesini sağlamak.
|
|
Dersin Tanımı
|
Pazarlama alanında kritik sorunların tanımlanması ve pazar fırsatlarının değerlendirilmesi, pazarlama stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması
|