1 |
Karar Verme ve Seçmen Tercihine Teorik Yaklaşımlar
|
2 |
Seçmen Tercihini Etkileyen Propaganda ve İletişim Faktörleri
|
3 |
Siyasal Seçim Kampanyaları; Seçim Kampanyalarının Tarihi Gelişimi
|
4 |
Seçim Kampanyalarının Seçmen Tercihi Üzerindeki Etkileri
|
5 |
Kampanya Organizasyonu
|
6 |
Kamuoyu Araştırmaları; Kamuoyu Araştırmalarının Siyasal İletişim Açısından Önemi, Seçmen Tercihine Etkisi
|
7 |
Vize Sınavı
|
8 |
Canvassing (Yüzyüze Oy Toplama), Kitle İletişim Araçları ve Kampanya
|
9 |
İkna Edici Mesaj Stratejileri; Korku Çekiciliği, Kapıyı Aralama Tekniği, Mesaj Tekrarı
|
10 |
Seçmen Davranışı Analizi: Karar Sürecinde Etkili Olan Faktörler
|
11 |
Seçmenleri İkna Stratejileri
|
12 |
Örnek Kampanya İncelemeleri
|
13 |
Örnek Kampanya İncelemeleri
|
14 |
Final Sınavı
|
15 |
|
16 |
|
17 |
|
18 |
|
19 |
|
20 |
|