|
1 |
Halkla ilişkiler ve çevre etkileşimi kapsamında yapılabilecek uygulamaların çeşitliliğini fark etme
|
|
2 |
Basınla ilişkiler uygulama alanı: Basın bildirisi, basın açıklaması, basın toplantısı ilke ve kurallar
|
|
3 |
Basınla ilişkiler uygulama alanı: Basın gezisi.
|
|
4 |
Çalışanlarla ilişkiler uygulama alanı
|
|
5 |
Pazarlama Amaçlı Halkla İlişkiler (MPR) kapsamında yapılan uygulamalar.
|
|
6 |
Kurumsal Halkla İlişkiler uygulama alanı: Kurumsal reklamcılık.
|
|
7 |
Kurumsal Halkla İlişkiler uygulama alanı: Kurumsal kimlik çalışmaları; kurum felsefesi.
|
|
8 |
urumsal Halkla İlişkiler uygulama alanı: Kurumsal kimlik çalışmaları; kurumsal dizayn, kurumsal davranıj,kurumsal imaj.
|
|
9 |
Etkinlik yönetimi kapsamında uygulamalar: Fuarcılık.
|
|
10 |
Etkinlik yönetimi kapsamında uygulamalar: Sponsorluk.
|
|
11 |
Etkinlik yönetimi kapsamında uygulamalar: Kongre ve sergi organizasyonları
|
|
12 |
İtibar yönetimi uygulamaları.
|
|
13 |
Kriz yönetimi uygulamaları.
|
|
14 |
Gündem yönetimi uygulamaları.
|
|
15 |
Lobicilik
|
|
16 |
Genel değerlendirme ve sınava hazırlık
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|