Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
KANA KANJİ İkinci Düzey JDE113 1 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ DR. NİHAN KARA
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Öğr. Gör. Dr. Nihan KARA
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Yüzyüze
Dersin Amacı Bu dersin amacı öğrencilere basit, günlük hayatta en sık kullanılan temel seviyedeki kanjileri öğretmektir.
Dersin Tanımı Her hafta öğrenciler 10 ile 20 arası yeni kanji öğrenir.

Dersin İçeriği
1 Hiragana
2 Katakana
3 Kanji 1-20
4 Kanji 20-40
5 Kanji 40-60
6 Kanji 60-80
7 Genel tekrar
8 Ara sınav
9 Kanji 80-100
10 Kanji 100-120
11 Kanji 120-140
12 Kanji 140-160
13 Kanji 160-180
14 Genel tekrar
15 Final sınavı
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Sayılar, tarih, zaman ve haftanın hangi günü olduğunu kanji ile yazabilir.
2 Aile fertlerini kanji ile yazabilir.
3 Basit fiilleri kanji ile yazabilir.
4 Basit sıfatları kanji ile yazabilir.
5 Günlük dükkan, banka gibi kelimeleri kanji ile yazabilir.
6 Kanji sözlüğünden sözcük araştırma yöntemlerini öğrenir.
7 Mevsimleri ve vücudun bölgelerini kanji ile yazabilir.
8 Renkleri ve doğayla ilgili kelimeleri kanji ile yazabilir.
9 Henüz öğrenmediği kanjilerin yapısını tahmin edebilir.
10 Henüz öğrenmediği kanjilerin sesletimini ve anlamını tahmin edebilir.

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 veteriner fizyoloji alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2 veteriner fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3 Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4 Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5 Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6 Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7 veteriner fizyoloji alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8 veteriner fizyoloji alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9 veteriner fizyoloji alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 15 4 60
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 7 7 49
Ödevler 5 2 10
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 2 2
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 2 2
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     127
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Derste öğrencilere dağıtılacak bilgisayar çıktıları
Yardımcı Kaynaklar Basic Kanji Book, Vol.1, Bonjinsha Co. Ltd.

Ders İle İlgili Dosyalar