Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI III Üçüncü Düzey GEN 813 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Sadece Doktora öğrencileri kabul edilecektir.
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. MUNİS DÜNDAR
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Prof. Dr. Munis Dündar, Prof.Dr. Yusuf ÖZKUL, Doç.Dr. Çetin SAATÇİ
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Arş.Gör.
Dersin Veriliş Şekli Teorik
Dersin Amacı Öğrenciye tez konusu dahilinde tezinde sonuca ulaşabilmesi, sonuçların değerlendirilmesi ve tezin yazımı konusunda öğrencinin yönlendirilmesi.
Dersin Tanımı Öğrenciye tez konusu dahilinde tezinde sonuca ulaşabilmesi, sonuçların değerlendirilmesi ve tezin yazımı konusunda öğrencinin yönlendirilmesi.

Dersin İçeriği
1 Öğrenciye tez konusu dahilinde tezinde sonuca ulaşabilmesi, sonuçların değerlendirilmesi ve tezin yazımı konusunda öğrencinin yönlendirilmesi.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Öğrenciye tez konusu dahilinde tezinde sonuca ulaşabilmesi, sonuçların değerlendirilmesi ve tezin yazımı konusunda öğrencinin bilgi ve deneyim sahibi olması.
2
3
4
5
6
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Doğum ve Jinekoloji bilgisini üst düzeyde kullanarak Doğum ve Jinekoloji ile ilgili hipotezleri kurma, çözme ve geliştirebilme.
2 Doğum ve Jinekoloji alanına yenilik getiren bir düşünce, bilimsel yöntem, tasarım veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve uygulamayı fizyoloji alanına uygulayabilme.
3 Doğum ve Jinekoloji ile ilgili özgün bir araştırma sürecini uygun teknolojileri kullanarak tasarlayabilme, uygulayabilme, sonuçlandırabilme ve yönetebilme.
4 Doğum ve Jinekoloji alanında en yeni bilgilere ulaşabilme ve bunları sistemli bir biçimde değerlendirebilme.
5 Doğum ve Jinekoloji alanında gerçekleştirdiği akademik çalışmaların sonuçlarını saygın yurtiçi ve yurtdışı akademik ortamlarda sunabilme ve yayınlayabilme
6 Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirebilme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarabilme.
7 Doğum ve Jinekoloji alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme
8 Kendi alanı, diğer Veteriner Hekimlik alanlarında çalışanlar ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü iletişim kurma, işbirliği yapma, görüşlerini savunabilme.
9 Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 60 2 120
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 60 2 120
Ödevler 80 2 160
Sunum / Seminer hazırlama 90 2 180
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 18 18
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 4 2 8
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 20 20
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     630
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı N. Başaran,Tıbbi Genetik Ders Kitabı,1999 2-Connor,J.M,Ferguson-Smith,M.A.:Essential Medical Genetics.Blackwell Scientific Publications,Third Ed.,1991
Yardımcı Kaynaklar 3-Emery,A.E.H.,(Ed),Rimoin,D.L.:Principles and Practice of Medical Genetics.Third edition,Volume 1,Churchill Livingsto,London, 4-Thompson&Thompson,Genetics in Medicine,6.th edition,2001

Ders İle İlgili Dosyalar