|
1 |
Dersin tanıtımı, hedef, içerik, süreç, değerlendirme yöntemleri ve kaynaklar hakkında bilgilendirme
|
|
2 |
Etkili bir sınıf atmosferi için bir grup bilincinin oluşturulması, bireysel farklıklar ve bunların bir bütün içinde anlamlı hale gelmesi.
|
|
3 |
Kapsayıcı eğitimin tanımı, içeriği, entegrasyon, dışlama ve ayrımcılık kavramları
|
|
4 |
Kapsayıcı eğitimin değerleri, ben kimim etkinliği
|
|
5 |
Kapsayıcı eğitimin gerekçeleri (ekonomik, sosyal, eğitimsel, hukuki)
|
|
6 |
Kapsayıcı eğitimin boyutları: Erişim, katılım ve destek
Erişim için okul, politika yapıcılar, öğretmen, aileler ve öğrencilere düşen görevler.
|
|
7 |
Katılım için paydaşlara düşen görevler: Pedagojik ortam, psiko-sosyal ortam, fiziki ortam ve okul-aile işbirliği
|
|
8 |
Fiziki ortam- Evrensel tasarım ilkeleri
|
|
9 |
Pedagojik ortam- Farklılaştırılmış öğretim, materyal tasarımı, öğrenmede evrensel tasarım ilkeleri
|
|
10 |
Sınav haftası
|
|
11 |
Psiko-sosyal ortam- öğrenci gereksinimleri, öğrencileri tanıma, iletişim
|
|
12 |
Psiko-sosyal ortam- öğrenci gereksinimleri, öğrencileri tanıma, iletişim
|
|
13 |
Okul-aile işbirliği
|
|
14 |
Kapsayıcı bir okul ve öğretmenin özellikleri
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|