Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
SÖZLÜ ANLATIM Birinci Düzey JDE407 7 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Japonca
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ MİKİ MURAYAMA
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı ÖĞRETİM GÖREVLİSİ SHUICHI KUCHIKATA
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Yüzyüze
Dersin Amacı Sözlü iletişimde çeşitli ifadeleri öğrenir. İletişim becerilerini geliştirebilir.
Dersin Tanımı Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerinde özgürce konuşma ve tartışma yapılır. Tartışma aracılığıyla birbirimizi daha iyi anlayabiliriz.

Dersin İçeriği
1 Dersin tanıtımı ve oryantasyon.
2 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 1
3 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 2
4 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 3
5 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 4
6 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 5
7 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 6
8 Vize
9 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 7
10 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 8
11 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 9
12 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 10
13 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 11
14 Öğrenciler tarafından seçilen konular üzerine konuşma ve tartışma. 12
15 Final
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Yeni ifadeleri kullanarak konuşabilir.
2 Orta ve ileri seviyedeki Japonca ifadeleri anlayabilir.
3 Tartışma becerisini edinebilir.
4 Farklı konularla ilgili olarak görüşlerini ifade edebilir.
5 Birbirleriyle Japonca olarak iletişim kurabilirler.
6 Tartışma aracılığıyla birbirlerini anlayabilirler.
7 Sosyal beceri edinebilirler.
8 Kendilerini daha iyi tanıyabilirler.
9 Herhangi bir durumda Japonca konuşabilirler.
10 Diğer insanlara saygı duyabilirler.

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Dersin kavramlarını bilme
2 Dersin mesleki eğitime katkısı
3 Genel hukuk dersleri içinde yeri
4 Uygulamada dersin konu ve kavramları ile karşılaşma
5 Sorunlara çözüm bulabilme
6 Mantıklı ve tutarlı düşünmeye etkisi
7 İşyerindeki yapacağı işe katkısı
8 Bir üst öğrenime geçişte katkısı
9 Kriz dönemlerinde nasıl davranacağını bilmeye etkisi
10 İnsan ilişkilerinde tutarlı olmaya etkisi
11 Mesleki kariyerinde başarıya etkisi
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 8 8
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 8 8
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     76
AKTS     3.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Tartışma konuları öğrenciler tarafından seçilmektedir.
Yardımcı Kaynaklar Gerektiğinde eğitmen tarafından ipucu verilir.

Ders İle İlgili Dosyalar