Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TOURISM SEMINAR İkinci Düzey REH316.3 6 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok.
Eğitimin Dili İngilizce
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı DR. MEHMET UMUR
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok.
Dersin Veriliş Şekli Face to face, supervision, seminar preparation and presentation
Dersin Amacı This is a student oriented course, students are expected to improve their English in terms of academic jargon in the field of tourism and hospitality, it is also within the aim of this course to encourage the students to make presentation in English in front of the audience.
Dersin Tanımı Students are taught how to prepare a seminar work in English and what are important in making an English presentation in front of and audience. choose a topic in which they have personal interest and they review the current liteature on this topic, prepare a seminar work and make a presentation.

Dersin İçeriği
1 Dersin öğretim elemanı ders, ders programı ve dersin temel kaynakları hakkında bir giriş yapar.
2 Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
3 Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
4 Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
5 Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
6 Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
7 Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
8 Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
9 Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
10 Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
11 Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
12 Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
13 Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
14 Ders hakkında genel bir tartışma yapılır ve sonunda çıkarımlar tartışılır.
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Öğrencilere bir konu hakkında araştırma yapma ve kendi kendilerine sunum yapma becerisi kazandırmak.
2 Etkileşimli öğrenme yoluyla öğrencilere özgüven kazandırmak ve analitik düşünme yollarını öğretmek.
3 Bazı durumlarda 1''''''''den fazla öğrenci bir sunum hazırlar. Bu sayede takımlarla çalışma becerisinin öğretilmesi amaçlanmaktadır.
4 İlgili literatürü gözden geçirme becerisi.
5 Sunum yapabilme becerisi.
6 Yazım kurallarını bilmek ve kullanmak.
7 İş disiplini kazanarak kişisel bakım (temizlik, giyim, görünüm), hijyen ve sanitasyon kurallarını uygulamak.
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Farmakoloji ve toksikoloji alanındaki her türlü bilgiyi (zehirlenme, kirlilik, ilaç kullanımı v.b.) derlemek ve değerlendirmek.
2 Farmakoloji ve toksikoloji ile ilgili alanlar hakkında derinlemesine bilgilere sahip olmak. Farmakoloji ve toksikoloji alanındaki sorunları çözebilmek.
3 Farmakoloji ve toksikoloji alanındaki olayları kavramsallaştırmak, bilimsel yöntemleri analiz etmek, sonuçları yorumlamak, sorunlar için yöntem veya analiz oluşturmak ve elde edilen verilere göre çözümler sunmak.
4 Farmakoloji ve toksikoloji alanında edindiği bilgileri kullanarak halk ve hayvan sağlığı için ilaç kullanımı, besin maddelerinde kalıntılar ve çevre toksikolojisi ile ilgili sorunların tanımlanması ve çözümüyle ilgilenen komisyonların faaliyetlerini yönetmek
5 Farmakoloji ve toksikoloji alanındaki güncel bilgileri (bilimsel bilgi, düzenleme v.b.) izleyebilmek, kullanabilmek ve değiştirebilmek
6 Yabancı dil (İngilizce)’de yayınlanan kaynakları okuyup anlayabilme
7 Yerli ve yabancı bilim insanları ile sözlü ve yazılı iletişime geçebilme
8 Farmakoloji ve toksikoloji ile ilgili makaleler yazabilmek ve ulusal ve uluslar arası dergilerde yayın yapma becerisi kazanmak.
9 Bilimsel toplantılarda farmakoloji ve toksikoloji ile ilgili konularda sunum yapabilme
10 Farmakoloji ve toksikolojide kullanılan analitik yöntemleri bilme
11 Araştırmalardan elde edilen bilgilerin en önemli kazanım olduğunu bilmek ve yaşam boyu öğrenmeyi amaç edinmek.
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 2 2 4
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 1 1
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 1 1
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 2 2 4
Toplam iş yükü     40
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Students are expected to find their own resources regarding their presentation topic.
Yardımcı Kaynaklar For this purpose, they are motivated to search academic websites on the internet and libraries for relevant books, articles etc.

Ders İle İlgili Dosyalar