|
1 |
Fen Eğitiminin Tarihsel Gelişimi,
|
|
2 |
Fizik Öğretiminde Bilimsel Süreç Becerilerinin Önemi,
|
|
3 |
Çocuklar ve bilim adamları arasındaki benzerlikler
|
|
4 |
Fizik Müfredat nasıl olmalıdır? (Amaç, İçerik, uygulama),
|
|
5 |
Fizik Müfredatı nasıl olmalıdır? (Çeşitli öğretim yöntemleri ve teknikleri),
|
|
6 |
Fizik eğitiminde ölçme ve değerlendirme nasıl olmalı?
|
|
7 |
Ölçme ve Değerlendirme (Test teknikleri ve fizik eğitiminde kullanımı)
|
|
8 |
ARASINAVI
|
|
9 |
Fizik Öğretiminde yeni yaklaşımlar
|
|
10 |
Çoklu zeka kuramı,
|
|
11 |
Öğrenme Döngüsü Modeli,
|
|
12 |
Fizik Eğitiminde Yapılandırmacı Yaklaşım,
|
|
13 |
Fizik Eğitiminde Yaratıcı ve eleştirel Düşünme,
|
|
14 |
Fizik Eğitiminde laboratuvar’ın önemi
|
|
15 |
FİNAL SINAVI
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|