|
1 |
Halkbiliminin tanımı, folklor ürünlerinin mahiyeti, folklorun işlevleri, canlı gösterim hakkında bilgiler. (İ. Görkem, “Dünden Bugüne ‘Türk Sözel Edebiyatı’: Değişim ve Dönüşüm”).
|
|
2 |
Pertev Naili Boratav’ın Halk Edebiyatı Dersleri’nden (Ank. 1942, İst. 2000) bu dersle ilgili kısımların değerlendirilmesi
|
|
3 |
Tahir Alangu’nun Türkiye Folkloru Elkitabı (İst. 1983) kitabından bu dersle ilgili kısımların değerlendirilmesi
|
|
4 |
Sedat Veyis Örnek’in Türk Halkbilimi (Ank. 1995) kitabından bu dersle ilgili kısımların değerlendirilmesi.
|
|
5 |
Seyfi Karabaş’ın Bütüncül Türk Budunbilimine Doğru (İst. 1999) kitabından bu dersle ilgili kısımların değerlendirilmesi
|
|
6 |
Özkul Çobanoğlu’nun Halkbilimi Kuramları ve Araştırma Yöntemleri Tarihine Giriş (Ank. 2002) kitabından bu dersle ilgili kısımların değerlendirilmesi
|
|
7 |
İlhan Başgöz’ Folklor Yazıları (İst. 1986) kitabından bu dersle ilgili yazıların değerlendirilmesi.
|
|
8 |
ara sınav
|
|
9 |
Kenneth S. Goldstein’in Sahada Derleme Metotları (Ank. 1977) adlı kitabının bir bütün olarak değerlendirilmesi.
|
|
10 |
Saim Sakaoğlu’nun Sahada Derleme Metodları (Erzurum 1988) adlı kitabının incelenmesi.
|
|
11 |
Metin Ekici’nin Halk Bilgisi (Folklor): Derleme ve İnceleme Yöntemleri (Ank. 2004) kitabının bir bütün olarak değerlendirilmesi.
|
|
12 |
Muhan Bali’nin Halk Edebiyatına Giriş: Derleme Metotları (Ders Notları) (Erzurum 1971) adlı kitapçığının incelenmesi.
|
|
13 |
Nail Tan’ın Folklor (Halkbilimi) Genel Bilgiler (İst. 1997) kitabından bu dersle ilgili kısımların değerlendirilmesi.
|
|
14 |
genel değerlendirme ve tartışma
|
|
15 |
final exam
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|