|
1 |
Öğrencilerin Shakespeare'in seçilen eserlerini okuma, analiz etme,ve izlemesine, ayrıca ilgili bağlamda eleştirel bakış açısıyla bu eserleri irdeleyebilmelerini sağlamak.
|
|
2 |
Öğrencilerin kendilerine verilen ödevler konusunda nitelikli rapor ve kompozisyon yazma becerilerini geliştirmek.
|
|
3 |
Öğrencilerin Shakespeare'in oyunları ve soneleri hakkında değerlendirme yazıları yamalarını sağlamak.
|
|
4 |
Shakespeare'in insan doğası, aşk, intikam vb temaları incelerken, onun sunmuş olduğu ölçülerde, bu konuları tecrübe etmeden öğrenmek ve irdelemek.
|
|
5 |
Öğrencileri, Shakespeare'in eserlerini meydana getiren tarihsel ve entellektüel temeller ve bunların, eserlerin temalarına, motiflerine, fikirlerine ve tekniklerine nasıl yansıdığı hususunda bilgilendirmek.
|
|
6 |
Öğrencileri Shakespeare'in eserlerinde kullanılmış olan temel kaynaklara, din yada diğer bütün unsurlara ulaşarak incelemelerini sağlamak.
|
|
7 |
Eserleri incelerken, öğrencilerin adı geçen eserlerdeki karakterlerle kendi davranışlarını karşılaştırabilmelerini sağlamak.
|
|
8 |
Öğrencilerin Shakespeare'le ilgili veya onun eserleriyle ilgili akademik yayınlar konusunda bilgilendirmek.
|
|
9 |
-
|
|
10 |
-
|