Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
YABANCI DİL 2 İkinci Düzey YBD 102 2 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili İngilizce
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı ÖĞR. GÖR. NİLGÜN KARSAN
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli Anlatım, alıştırma
Dersin Amacı Öğrencilerinin temel dilbilgisi ve kelime dağarcıklarını geliştirmeleri amaçlanmaktadır.
Dersin Tanımı Dersin amacı öğrencilerin temel yabancı dil bilgisine kavuşmalarını sağlamaktır. Ders süresince öğrencilerin dinleme-konuşma-okuma-yazma becerilerini geliştirecek yönde konu anlatımı ve alıştırmalar sürdürülmektedir.

Dersin İçeriği
1 Introduction, Was-were
2 There was, There were
3 These-Those, Prepositions of Time, Adjectives
4 Past simple, Irregular verbs
5 Past simple, Irregular verbs
6 Comparative-Superlative, as—as
7 Comparative-Superlative, as—as
8 Vize
9 Can-could, Be able to
10 Can-could, Be able to
11 Countable-uncountable, would like
12 Some-any, how much, how many
13 Present continuous, Past continuous
14 Present continuous, Past continuous, While-When
15 Final
16 -
17 -
18 -
19 -
20 -

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Temel dilbilgisi kurallarını öğrenip kullanması
2 Öğrencilerin temel İngilizce metinleri ve dinleme parçalarını anlayacak seviyeye gelmeleri
3 İngilizce cümle yapılarını (olumlu-olumsuz-soru), geçmiş, geniş ve şimdiki (devam eden biçimleri ile birlikte) zamanı, temel modal’ları, bağlaçları ve zarf cümleciklerini anlayıp kullanabilecek seviyeye gelmesi amaçlanmaktadır
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Hayvan besleme ve yemlerin tanınması
2 Hayvan ihtiyaçlarının bilinmesi
3 Hayvan genetik kaynaklarının tanımlanması
4 Hayvancılıkta planlamanın yapılması
5 Hayvan yetiştirme tekniklerinin bilinmesi
6 Barınak planlama
7 Konvansiyonel ve organik hayvancılıkta yeterli bilginin edinilmesi
8 Hayvancılık yatırımları
9 Hayvancılık ekonomisi
10 Hayvansal ürünlerin değerlendirilmesi
11 Hayvancılık projelerinin yapılması ve yürütülmesi
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 13 2 26
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 7 1 7
Ödevler 7 1 7
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 3 3
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 5 5
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     50
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 80
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 20
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   20
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   80
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Back Up (aka Brush Up) Course Grammar, Aydil Publications, 2005.
Yardımcı Kaynaklar Çeşitli görsel ve işitsel materyaleller

Ders İle İlgili Dosyalar