|
1 |
Öğrencilere çeşitli seviyelerde metin okumaları yaptırılır.
|
|
2 |
Okunan metinlerin ne kadar anlaşıldığını ölçmek için çeşitli sorular yöneltilir ve böylece öğrencinin dil seviyesi ve kavrama niteliği hakkında bilgi edinilebilir.
|
|
3 |
Öğrenciler hem küçük ve büyük gruplar ile hem de bireysel olarak derste aktif faaliyet gösterebilirler.
|
|
4 |
Ev ödevleri ile dil etkinliğinin okul dışında da sürdürülmesi sağlanır.
|
|
5 |
Öğrenciler takıldıkları noktaları öğretim elemanı ile tartışarak ve analiz ederek aşmaya çalışırlar.
|
|
6 |
Kısa sınavlar ile sınıf seviyesi takip edilir.
|
|
7 |
Öğrenciler derste işlenen konularla ilgili projeler hazırlarlar.
|
|
8 |
Öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerini geliştirecek çalışmalar ve tartışmalar yapılır.
|
|
9 |
-
|
|
10 |
-
|
|
11 |
-
|
|
12 |
-
|
|
13 |
-
|
|
14 |
-
|
|
15 |
-
|
|
16 |
-
|
|
17 |
-
|
|
18 |
-
|
|
19 |
-
|
|
20 |
-
|