Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 3 Üçüncü Düzey KİM 813 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Ders Dönemini, tez1 ve tez 2 derslerini tamamlamış olmaktamamlamış olmak
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Tüm bölüm öğretim üyeleri
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı yok
Dersin Veriliş Şekli yüz yüze
Dersin Amacı Doktora tezi nasıl yapılır öğrenmek, belirlenen bir konuda uzmanlaşmak
Dersin Tanımı Kimya Doktoru olabilmek için gereken her türlü bilgi beceri ve donanımı alıp belirli bir konuda uzmanlaşmayı öğretir.

Dersin İçeriği
1 Konu belirlenmesi
2 Literatür tarama yöntemleri
3 tez yönetimi
4 tez yönetimi
5 tez yönetimi
6 tez yönetimi
7 tez yönetimi
8 tez yönetimi
9 tez yönetimi
10 tez yönetimi
11 tez yönetimi
12 tez yönetimi
13 tez yönetimi
14 tez yönetimi
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Tez nasıl hazırlanır?
2 Deneysel çalışma nasıl yapılır?
3 Tez nasıl yazılır?
4 Deneysel Çalışma verileri nasıl değerlendirilir?
5
6
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Besin Hijyeni ve Teknolojisi alanında temel ve yeterli bilgi birikimine sahip olur, öğrendiği bilgileri etkin olarak kullanabilir
2 Mesleğini uygularken bilimsel ve mesleki etik kurallarını ve hayvan haklarını gözetir
3 Yeterli bilgi birikimi ve deneyimiyle karşılaştığı problemler ile ilgili çözüm üretebilir ve uygulayabilir
4 Birey ve halk sağlığı açısından koruyucu hekimliğin temel kurallarını bilir ve uygulayabilir
5 Veteriner hekimlik alanındaki halk sağlığı çiftlikten sofraya gıda güvenliği ve teknolojisi konularında yeterli bilgi ve beceri kazanır
6 Besin Hijyeni ve Teknolojisi ile ilgili mevzuatı bilir ve mesleki problemleri farklı bakış açılarından analiz edebilir
7 Meslektaşları, diğer meslek mensupları ve gıda endüstris çalışanları ile iyi iletişim kurabilir
8 Yazılı ve sözlü olarak kendisini iyi ifade edebilir, Yabancı dil ve bilişim teknolojilerini yeterince bilir ve kullanır
9 Kendi kendine öğrenme araştırma ve uygulama yeteneğini kazanır ve hayat boyu öğrenmeyi ilke edinir
10 Genel kültüre sahip, ülkenin sosyal ve ekonomik yapısı konusunda bilgili ve duyarlı olmayı ilke edinir
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 5 3 15
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 10 20 200
Sunum / Seminer hazırlama 5 30 150
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 3 20 60
Laboratuvar 20 5 100
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 5 20 100
Toplam iş yükü     625
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 2 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı yok
Yardımcı Kaynaklar yok

Ders İle İlgili Dosyalar