|
1 |
Temel dominant yedili (D7) akorun kuruluşu ve kullanma şartları.
Pratik çalışmalar: 1. saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
2 |
D7 çevrimlerinin (D6 5, D4 3, D2) kuruluşu ve kullanma şartları.
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
3 |
Subdominant fonksiyonuna ait ikinci derecenin altılı (SII6) ve üçlü (SII3) akorları.
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
4 |
Armonik majör üçlü akorlarının kullanma şartları.
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
5 |
Altıncı derecenin üçlü akoru (VI3). Kırık kadans hakkında bilgi ve VI3 kullanma özellikleri.
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
6 |
SII 7 – çevrimlerinin ( II6 5, II4 3, II2 ) kullanma kuralları. II6, II3, II7 ve onun çevirimleri akorlarının kullanma kurallarının tekrarı.
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
7 |
Dominant grubuna ait olan VII. Derecenin septakoru (DVII7) kullanma şartları.
1.Natürel majörde – küçük yedili
1.Minörde ve armonik majörde eksiltilmiş yedili akoru.
|
|
8 |
DVII6 nın kullanma özellikleri.
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
9 |
Hafta (Vize)
Teori: Soprano melodisinin armonileştirilmesi.
Uygulama: Dönem programı esasında uygulanan çalışmaların piyanoda uygulanması
1. Akor sırası
2. Akor çözümü
3. Sekvensiyalar
4. Küçük melodilerin armonileştirilmesi
|
|
10 |
Dominantnon akor (D9) ve Subdominantnon akorlarının (II9) hakkında bilgi.
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
11 |
Dominant grubuna ait nisbeten az kullanılan akorlar hakkında;
DVII6, D36, DT III3, DVII74
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
12 |
Natürel minörde Frijian tetrakordların kullanma şartları.
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
13 |
Diyatonik-tonal sekvensiyalar ve “yardımcı septakorlar (sekvensakorlar)”hakkında bilgi.
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama
|
|
14 |
Final Haftası: Yazılı : Soprano melodisinin armonizasyonu.
Uygulama: Dönem programı esasında uygulanan çalışmaların piyanoda uygulanması.
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|