| 1 | Temel dominant yedili (D7) akorun kuruluşu ve kullanma şartları. 
Pratik çalışmalar: 1. saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 2 | D7 çevrimlerinin (D6 5,  D4 3, D2) kuruluşu ve kullanma şartları. 
Pratik  çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 3 | Subdominant fonksiyonuna ait ikinci derecenin altılı (SII6) ve üçlü (SII3) akorları. 
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 4 | Armonik majör üçlü akorlarının kullanma şartları. 
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 5 | Altıncı derecenin üçlü akoru (VI3). Kırık kadans hakkında bilgi ve VI3 kullanma özellikleri. 
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 6 | SII 7 – çevrimlerinin ( II6 5, II4 3, II2 ) kullanma kuralları. II6, II3, II7 ve onun çevirimleri akorlarının kullanma kurallarının tekrarı. 
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 7 | Dominant grubuna ait olan VII. Derecenin septakoru (DVII7) kullanma şartları.
1.Natürel majörde – küçük yedili
1.Minörde ve armonik majörde eksiltilmiş yedili akoru. | 
                
                    | 8 | DVII6 nın kullanma özellikleri. 
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 9 | Hafta (Vize) 
Teori: Soprano melodisinin armonileştirilmesi.
Uygulama: Dönem programı esasında uygulanan çalışmaların piyanoda uygulanması
1. Akor sırası
2. Akor çözümü
3. Sekvensiyalar
4. Küçük melodilerin armonileştirilmesi | 
                
                    | 10 | Dominantnon akor (D9) ve Subdominantnon akorlarının (II9) hakkında bilgi. 
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 11 | Dominant grubuna ait nisbeten az kullanılan akorlar hakkında;
DVII6, D36, DT III3, DVII74 
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 12 | Natürel minörde Frijian tetrakordların kullanma şartları. 
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 13 | Diyatonik-tonal sekvensiyalar ve “yardımcı septakorlar (sekvensakorlar)”hakkında bilgi. 
Pratik çalışmalar: 1.saat yazılı, 2. saat piyanoda uygulama | 
                
                    | 14 | Final Haftası: Yazılı : Soprano melodisinin armonizasyonu.
Uygulama: Dönem programı esasında uygulanan çalışmaların piyanoda uygulanması. | 
                
                    | 15 |  | 
                
                    | 16 |  | 
                
                    | 17 |  | 
                
                    | 18 |  | 
                
                    | 19 |  | 
                
                    | 20 |  |