| 
                        1 | 
                    
                        Beden eğitimi ve spor alanının belli başlı kavramlarını, varsayımlarını, tartışmalarını, araştırma ve inceleme yöntemlerini kullanır.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        2 | 
                    
                        Beden eğitimi ve spor öğretimine uygun planlama yapar.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        3 | 
                    
                        Beden eğitimi ve spor öğretiminde planları uygular.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        4 | 
                    
                        Beden eğitimi ve spor öğretiminde özel gereksinimli öğrencilere yönelik planlamalar yapar.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        5 | 
                    
                        Beden eğitimi ve spor alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        6 | 
                    
                        Alanı ile ilgili bilgi ve düşüncelerini akıcı ve anlaşılır şekilde ifade eder.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        7 | 
                    
                        Fiziksel aktivite ve sağlık ile ilgili güncel bilgileri analiz eder.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        8 | 
                    
                        Beden eğitimi ve spor alanındaki araştırma yöntem ve tekniklerini kullanır.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        9 | 
                    
                        Beden eğitiminde kullanılan ölçme ve değerlendirme yöntemlerini kullanır.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        10 | 
                    
                        Öğretmenlik mesleği ile ilgili kavramları analiz eder.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        11 | 
                    
                        Öğrencilerin bilişsel, duyuşsal ve psikomotor gelişimlerine yönelik yaptığı ölçme değerlendirme sonuçlarını analiz edebilme ve öğrencilere gerekli geri bildirimleri sağlayabilir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        12 | 
                    
                        Öğrencilerin aktif biçimde ders katıldığı, anlamlı ve kalıcı öğrenmenin oluştuğu, öğrencinin kendini güvende hissettiği bir öğrenme ortamı oluşturabilme için gerekli olan birey ve grup yönetimi ilke ve stratejilerini uygulayabilir
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        13 | 
                    
                        Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak işlevsel etkileşim kurar
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        14 | 
                    
                        Alanıyla ilgili genel kültür bilgisine yönelik konuları bilir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        15 | 
                    
                        Öğretmenlik mesleği için geçerli olan etik kurallara her zaman uygun davranabilir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        16 | 
                    
                        Toplumda spor kültürünün oluşturulması, farklı sporların tanıtılması ve spora katılımın yaygınlaştırılması için geçerli stratejiler geliştirebilir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        17 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        18 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        19 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        20 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        21 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        22 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        23 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        24 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        25 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        26 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        27 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        28 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        29 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        30 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        31 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        32 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        33 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        34 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        35 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        36 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        37 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        38 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        39 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        40 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        41 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        42 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        43 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        44 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        45 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |