Yardımcı Kaynaklar
|
- Barhes, Roland (2005). Göstergebilimsel Serüven, 4.baskı, YKY yayınları, İstanbul.
- Baudrillard, Jean (2004), Tüketim Toplumu, 2. basım, Ark yayınları, İstanbul.
- Dağtaş, Banu (2003), Reklamı Okumak, Ütopya Yayınları, Ankara.
- Elden, Müge – Ulukök, Özkan – Yeygel, Sinem (2005) , Şimdi Reklamlar, 2.baskı, İletişim Yayınları, İstanbul.
- Fiske, John (2003), İletişim Çalışmalarına Giriş, 2. baskı, Bilim ve Sanat yayınları, Ankara.
- Göker, Gamze 'Bilişim Teknolojileri Reklamlarında Toplumsal Cinsiyet Örüntüleri: BT Haber Örneği', Kültür ve İletişim, 2004,7(2) Yaz.
- Haluk Geray, “Kitle İletişiminde Reklamcılık”, İletişim Ağlarının Ekonomisi, Telekomünikasyon, Kitle İletişimi, Yazılım ve İnternet, Derleyenler: Funda Başaran, Haluk Geray, Siyasal Kitabevi, Ankara, 2005
- Pells, Richard (2001), 20.Yüzyılda Küresel Kültür Miti ve Tehditi: Modernizmden Film Endüstrisine, Küreselleşme ve Modernleşme Sürecinde Kültürel Kimlik, Konrad Adenauer Vakfı Yayınları
- Tellan, Derya (2009). Reklamcılık: Bakmak ve Görmek, Ankara: Ütopya Yayınevi
|