|
1 |
Kapsayıcı eğitim ve çokkültürlü eğitim kavramlarının tanımı ve önemi
|
|
2 |
Kapsayıcı eğitim ile ilgili temel kavramlar ve kapsayıcı eğitim, çokkültürlü eğitim kavramlarının ulusal/uluslararası eğitim ortamlarında algılanma biçimlerinin incelenmesi
|
|
3 |
Kapsayıcı eğitim ve çokkültürlü eğitimin özellikleri ve bu kavramlar ile ilgili uluslararası çalışmaların incelenmesi
|
|
4 |
Kapsayıcı eğitim ve çokkültürlü eğitim ile ilgili makalelerin incelenmesi
|
|
5 |
Kapsayıcı eğitim ve çokkültürlü eğitim ile ilgili ulusal/uluslararası şarkı ve filmlerin incelenmesi
|
|
6 |
Kapsayıcı eğitim ve çokkültürlü eğitim ile ilgili ölçeklerin incelenmesi
|
|
7 |
Kapsayıcı eğitim ve çokkültürlü eğitim ile ilgili en iyi uygulamaların incelenmesi
|
|
8 |
Vize haftası
|
|
9 |
Kültürel zeka kavramının kapsayıcı eğitim ve çokkültürlü eğitim ile ilişkisinin incelenmesi
|
|
10 |
Yaşamboyu öğrenme kavramının kapsayıcı eğitim ve çokkültürlü eğitim ile ilişkisinin incelenmesi
|
|
11 |
Kapsayıcı eğitim, kaynaştırma eğitimi ve çokkültürlü eğitim kavramlarının tarihçesi
|
|
12 |
Kapsayıcı eğitim ve çokkültürlü eğitim ile ilgili ulusal çalışmaların incelenmesi
|
|
13 |
Kapsama, kaynaştırma, ayrıştırma ve dışlama kavramlarının farklılıklarını inceleme
|
|
14 |
Genel Tekrar
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|