Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
ENGLISH II Üçüncü Düzey B-SRV118 2 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Hazırlık sınıfından başarılı olmak.
Eğitimin Dili İngilizce
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Ibrahim Akyüz
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Yüz Yüze
Dersin Amacı Hazırlık öğretimi sonrası öğrencilerin İngilizce seviyesini daha ileri düzeye taşımak ve dili yardımsız olarak kullanabilecek seviyeye getirmek.
Dersin Tanımı Advanced English I dersinin devam dersidir.

Dersin İçeriği
1 Okuma: "The Alchemist" by . P. Coelho PART I Gramer: Polite Requests, Unfulfilled intentions, making suggestions
2 Okuma: "The Alchemist" by . P. Coelho PART I Gramer: Polite Requests, Unfulfilled intentions, making suggestions
3 Okuma: "The Alchemist" by . P. Coelho PART I Gramer: Polite Requests, Unfulfilled intentions, making suggestions
4 Okuma: "The Alchemist" by . P. Coelho PART I Gramer: Degrees of certainty, present, past , future times
5 Okuma: "The Alchemist" by . P. Coelho PART II Gramer: Degrees of certainty, present, past , future times
6 Okuma: "The Alchemist" by . P. Coelho PART II Gramer: Degrees of certainty, present, past , future times
7 Okuma: "The Alchemist" by . P. Coelho PART II Gramer: Degrees of certainty, present, past , future times
8 Arasınav Haftası
9 Okuma: "Jonathan Livingstone Seagull" by R. Bach Gramer: The Passive
10 Okuma: "Jonathan Livingstone Seagull" by R. Bach Gramer: The Passive
11 Okuma: "Jonathan Livingstone Seagull" by R. Bach Gramer: The Passive
12 Okuma: "Jonathan Livingstone Seagull" by R. Bach Gramer: The Passive
13 Okuma: "Jonathan Livingstone Seagull" by R. Bach Gramer: The Passive
14 Okuma: "Jonathan Livingstone Seagull" by R. Bach Gramer: Noun Clauses
15 Okuma: "Jonathan Livingstone Seagull" by R. Bach Gramer: Noun Clauses
16 Okuma: "Jonathan Livingstone Seagull" by R. Bach Gramer: Noun Clauses
17 Yılsonu sınavı
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Gramer Dersinde bilgi tazeleme ve ilerleme amacı ile "Verb Tenses konusu" işlenir. Öğrencilerin bu tenselere daha iyi hakim olmaları hedeflenir. Öğrenciler gramer konusunda yeterlik kazanır.
2 "Noun, Pronoun" ve "Modal" konuları işlenerek öğrencinin yazılı ve sözlü hakimiyeti artırılır.Öğrenciler bunları karşılaştırabilir.
3 Okuma "Reading" ile öğrenciye sadeleştirilmemiş kısa bir temel eser sunulur ve bununla baş etme teknikleri verilir. Bu aşamada öğrenci cümlenin gramer yapısı ötesinde yan anlamları konusunda fikir sahibi olur. Güncel kavramları tanımlar
4 Temel Fikirlerin tutarlı bir şekilde kanaat ve sonuç şeklinde ifadesi öğrenilmiş olur. fikirlerin analizini yapar.
5 Başkalarının fikirlerini dinleme ve katılma veya itiraz etme konusunda deneyim kazanılmış olur. deneyimini yaşantısına aktarır.
6 Öğrencilerin ileride okuyacakları eserlere hazırlık olarak belirli okuma tekniklerinin kazınılması sağlanır. öğrenci okuduğu eserleri karşılaştırır.
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Lisans programında edinilen birikime dayalı olarak, Gıda Mühendisliği bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirmek ve derinleştirmek.
2 Bilimsel araştırma planlama, uygulama ve değerlendirme becerilerine sahip olmak.
3 Değişik disiplinlere ait bilgileri Gıda Mühendisliği alanında edindiği bilgilerle harmanlayabilmek.
4 Proses ve süreç tasarımlarında yeni ve uygulama alanı bulabilecek fikir geliştirme ve uygulayabilme becerisine sahip olmak.
5 Gıda teknolojisinde uygulanan son teknolojiler hakkında kapsamlı bilgiye sahip olmak.
6 Lisans seviyesinde ders verebilme yetisibe sahip olmak.
7 Bilişim teknolojisinden (sunum, yazım, istatistik ve grafik programları) etkin bir şekilde yararlanabilmek.
8 Alanı ile ilgili bir problemin çözümünde sorumluluk alabilecek yetkinliğe sahip olmak.
9 Bilimsel çalışmalarda eksik noktaları belirleyerek, çözüm noktasında izleyeceği yolun tayinini gerçekleştirebilecek altyapıya sahip olmak.
10 Uluslarası literatürü takip edebilecek terminolojiye hakim olmak.
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 42 1 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 21 1 21
Ödevler 3 5 15
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 6 6
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 6 6
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 6 1 6
Toplam iş yükü     97
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 2 0
Ödev 1 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Understanding and Using English Grammar by B.S. Azar (4th edition) The Alchemist by p. Coelho "Jonathan Livingstone Seagull" by R. Bach
Yardımcı Kaynaklar English to English Dictionary

Ders İle İlgili Dosyalar