|
1 |
Preklinik ilaç Ar-Ge faaliyetlerini, metodlarını öğrenmek ve süreci yönetebilmek,
|
|
|
2 |
İlaç Ar-Ge faaliyetlerinde yer alan cihazları kullanabilmek,
|
|
|
3 |
İlaç uygulama ve araştırma tekniklerini kullanarak yeni ilaç araştırma geliştirme çalışmaları yapabilmek,
|
|
|
4 |
İlaç Ar-Ge faaliyetinden ürüne dönük sonuçlar elde etmek,
|
|
|
5 |
Beşeri, veteriner, zirai ve çevre sağlığı ilaç sanayisi ihtiyaçlarına yönelik çalışmak,
|
|
|
6 |
Kimyasal sentez metodlarını öğrenmek ve sentez aracılığıyla ürün geliştirmek,
|
|
|
7 |
Biyoinformatik temel prensiplerini öğrenmek ve istatistiksel analizleri yapabilmek,
|
|
|
8 |
Bitkisel ve diğer kaynaklardan ilaç hammaddesi elde etmek ve bunları formülasyona dönüştürmek,
|
|
|
9 |
Farmakogenetik ve farmakokinetik analizlerle beraber terapötik ilaç izlemi yapabilmek,
|
|
|
10 |
Yasaklı maddeler konusunda analiz yöntemlerini ve metod validasyonlarını öğrenmek,
|
|
|
11 |
Nöropsikiyatrik hastalıklarda kullanılan in vivo ve in vitro metodları öğrenmek,
|
|
|
12 |
İlaç Ar-Ge ile ilişkili makaleleri ve çalışmaları analiz edebilmek,
|
|
|
13 |
Bilimsel proje, sunum ve yayın yapabilmek,
|
|
|
14 |
İlaç Ar-Ge sürecinde yer alan kalite sistemlerin tanımak,
|
|
|
15 |
Bilimsel çalışmalarda ekip çalışması kültürü edinmek ve insan ilişkilerinde tutarlı olabilmek,
|
|
|
16 |
Etik değerler çerçevesinde çalışma yürütmek ve etik kurul başvuru süreçlerini yönetmek,
|
|
|
17 |
Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme
|
|
|
18 |
İlaç Ar-Ge sürecinde yenilikleri takip edebilmek ve yaşam boyu öğrenme alışkanlığı kazanmak,
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
23 |
|
|
|
24 |
|
|
|
25 |
|
|
|
26 |
|
|
|
27 |
|
|
|
28 |
|
|
|
29 |
|
|
|
30 |
|
|
|
31 |
|
|
|
32 |
|
|
|
33 |
|
|
|
34 |
|
|
|
35 |
|
|
|
36 |
|
|
|
37 |
|
|
|
38 |
|
|
|
39 |
|
|
|
40 |
|
|
|
41 |
|
|
|
42 |
|
|
|
43 |
|
|
|
44 |
|
|
|
45 |
|
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |