|
1 |
Reklam mı PR'mı; Kimler bir reklam ajansında çalışabilir, kimler PR alanında çalışabilir?
|
|
2 |
Benden Reklamcı olur mu? Reklamcının temel özellikleri. İş hayatında olan reklamcılar bu alana girmeye nasıl karar verdiler?
|
|
3 |
Reklam ajansında görev tanımlamaları; Bir reklam ajansıda çalışan insanların hangi departmanda neler yapmaktadırlar.
|
|
4 |
Ben bir reklam ajansında mı çalışmalıyım? Reklam Ajansında çalışanların özelliklerine genel bir bakış.
|
|
5 |
Peki ben neyim? Bir ajansta hangi departmanda çalışmalıyım sorusuna cevap aranıyor.
|
|
6 |
Çalışırken iyi ajans kötü ajans seçimi; İyi bir ajansın özellikleri. "İyi bir ajansta çalışmak için neler yapmalıyım" konusunu tartışılıyor.
|
|
7 |
Reklam Ajansı Kavramında İstanbul - Anadolu ayrışması; İstanbul-Anadolu ayrışması bakışından Kayseri'deki duruma gerçekçi bir bakış.
|
|
8 |
Vize Sınavı
|
|
9 |
Hedef Kitle, Amaç, Kampanya, Bütçe, Müşteri vs? Kavramların ulusal ve yerel bazda durumları.
|
|
10 |
Medya planlama, Medya satınalma; İyi bir medya planlaması reelde nasıl yapılır? Hangi stratejiler izlenir?
|
|
11 |
Grafik tasarım; Şu grafik tasarımı iyi bir anlamak..
|
|
12 |
Gerçekler… Mezun olduktan sonra sizleri neler bekliyor. Mezun olarak bizler neler yaptık, nasıl yaptık?
|
|
13 |
En çok yapılan yanlışlar; Gerçek iş hayatında hayatınızı kurtaracak tüyolar.
|
|
14 |
Gerçek bir ajans görelim; Birkaç ajansı yerinde gözlemeye ne dersiniz?
|
|
15 |
Final Sınavı
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|