|
1 |
Eğitim, öğretim tanımları Öğreten ve öğrenen kavramları
|
|
2 |
Yaşam boyu öğrenme yolları
|
|
3 |
İnformal öğrenme ve çeşitleri
|
|
4 |
İnformal eğitim ve tarihi, informal öğrenmenin amaçları
|
|
5 |
İnformal öğrenmenin özellikleri ve gereksinimleri
|
|
6 |
Okulda informal öğrenme ve öğretmenin informal öğrenmeye yönelik perspektifleri
|
|
7 |
Okul dışı öğrenme ortamı kavramı, tanımı, özellikleri ve amaçları
|
|
8 |
Okul içi ve okul dışı bilişsel aktiviteler arasındaki farklar
|
|
9 |
Okul dışı öğrenmenin gerekliliği ve çalışma gruplarının oluşturulması
|
|
10 |
Okul dışı öğrenme ortamı olarak müzeler ve kütüphaneler,
|
|
11 |
Okul dışı öğrenme ortamı olarak bilim ve sanat merkezleri
|
|
12 |
Okul dışı öğrenme ortamı olarak tarihi ve kültürel alanlar
|
|
13 |
Okul dışı öğrenme ortamı olarak sit alanları, ören yerleri, milli parklar ve bahçeler
|
|
14 |
Okul dışı öğrenme ortamı olarak teknoparklar endüstriyel kuruluşlar ve üniversiteler
|
|
15 |
Yarıyıl sonu sınavı
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|