|
1 |
Kavramlar arası ilişki kurabilme, sentezleyebilme ve yazıya dökebilme becerisi,
|
|
2 |
Akademik bilgi kaynaklarına ulaşabilme ve kullanabilme,
|
|
3 |
İletişim, kitle iletişimi, pazarlama ve reklam bilgilerini reklamcılık problemlerini çözmede kullanabilme yeteneğinin geliştirilmesi,
|
|
4 |
Reklam kampanyaları ile ilgili stratejik planlama, tanımlama, modelleme ve çözme becerisi,
|
|
5 |
Reklam sektöründe yönetsel becerileri edinebilme ve kullanabilme,
|
|
6 |
İletişim ve reklam alanına yönelik yasal düzenlemeleri yorumlayabilme,
|
|
7 |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme,
|
|
8 |
İletişim ve reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası çağdaş sorunları, konuları takip edebilme,
|
|
9 |
İletişim alanındaki kuramsal yaklaşımları kavrayabilme ve yorumlayabilme becerisi
|
|
10 |
Bilgi iletişim teknolojilerini reklam ve pazarlama kapsamında stratejik anlamda değerlendirebilme
|