|
Ders kitabı
|
Makale 1: Karatay, H. (2007). Kelime öğretimi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 27(1), 141-153.
Makale 2: Özbay, M., & Melanlıoğlu, D. (2008). Türkçe eğitiminde kelime hazinesinin önemi. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(1), 30-45.
Makale 3: Karagöl, E., & Tarakci, R. (2019). Söz varlığı öğretimi açısından ortaokul Türkçe ders kitapları. Milli Eğitim Dergisi, 48(222), 149-171.
Makale 4: Cin Şeker, Z. ve Mert Duran, C. N. (2022). Türkçe eğitiminde eş anlamlılık sorunu ve Türkçe ders kitaplarında eş anlamlı sözcük öğretimi. Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 8, 195-213.
Makale 5: Göçer, A. (2015). Türkçe dersi metin işleme sürecinde bağlam temelli sözcük öğretimi ve etkin sözcük dağarcığı oluşturmadaki işlevi. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 3(1), 48-63.
Makale 6: Göçer, A., & Kiliç, B. S. (2021). Ortaokul Türkçe ders kitaplarında kelime öğretimi üzerine öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 16(31), 1-20.
Makale 7: Tağa, T (2016). Kelime öğretiminde hedef kelimelerin belirlenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 45(210), 163-177.
Makale 8: Okur, A. ve Dağtaş, A. (2014). Ortaokula yönelik kelime öğretimi çalışmaları. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2(4), 66-84.
Makale 9: Çiçek, S. & Dilekçi, A. (2022). Kelime öğretimi yöntem ve teknikleri. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 26, 284-299.
Makale 10: Duran, E., & Bitir, T. (2017). Bağlam temelli kelime öğretiminin kelime kazanımına katkısı. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, (11), 70-94.
Makale 11: Maden, S., & Demir, R. (2019). Ortaokul Türkçe dersi öğretim programlarında sözlük kullanma alışkanlığı kazandırmaya dair tespitler. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(2), 419-436.
Makale 12: Göçer, A., & Garip, S. (2021). Aktif sözcük dağarcığının geliştirilmesinde sözlük okuma çalışmaları ve önemi. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 7(1), 112-130.
Makale 13: Duran, E., & Bitir, T. (2018). Bulmaca tekniği ile kelime öğretimi. Anadolu Kültürel Araştirmalar Dergisi, 2(2), 14-40.
|