Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
OKUMA ANLAMA I Üçüncü Düzey KDE203 3 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör DR.ÖĞRETİM ÜYESİ JUNGHYE LEE
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı DOÇ. DR. HATİCE KÖROĞLU TÜRKÖZÜ
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
Dersin Amacı Okunan bir metni doğru bir şekilde anlamayı amaçlamaktadır.
Dersin Tanımı Korece metinler okunarak hem telaffuz hem de okuma anlama yeteneği üzerine çalışma yapılmaktadır.

Dersin İçeriği
1 1. BÖLÜM -HAYALİM -GÜZEL OKULUMUZ -DEĞERLİ EŞYA -DOĞA ŞEHRİ , VENCOVER
2 2. BÖLÜM - KORELİLER VE PİRİNÇ LOKUMU -ÖZEL GÜNDE YENEN YEMEK -SARAY DDOGBOGGİSİ -YEMEK VE KÜLTÜR
3 3. BÖLÜM -PAZAR VE AVM -BALIK PAZARI -RAHAT ALIŞ-VERİŞ -İKİNCİ EL PAZARI
4 4. BÖLÜM -ARKADAŞIMIN DOĞUM GÜNÜ -ARKADAŞIMIN EVİNE ZİYARET -DAVETİYE -ARKADAŞIMIN DÜĞÜNÜ
5 5. BÖLÜM -SEUL GEZİSİ -METRO MANZARALARI -GİDİP GÖRMEK İSTEDİĞİM METRO İSTASYONU -TRAFİK VE YAŞAM
6 6. BÖLÜM -VERİ MERKEZİ -HİZMETİ İYİ BANKA - YOGA ÖĞRENMEK -GÖNÜLLÜLÜK İŞLERİ
7 TEKRAR
8 ARA SINAV
9 7. BÖLÜM -MİYEONG VE TELEFON -TELEFONLA REZERVASYON YAPMAK -EBEYNLERİMLE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA -EN YAKIN ARKADAŞIM
10 8. BÖLÜM -TEDAVİ MERKEZİ -DOĞU TIP MERKEZİNDE İLGİNÇ TECRÜBE -KOLAYLIKLA YAPILABİLEN EGZERSİZ -SAĞLIK SİGORTASI
11 9. BÖLÜM -TEK BAŞINA YOLCULUK -RÜYA GİBİ DÜNYA SEYEHATİ -TATİL PLANI -TAVSİYE ETTİĞİM YER
12 10. BÖLÜM -ODA TEMİZLİĞİ -TAŞINDIĞIM GÜN -ROBAOT VE YAŞAM -ÇEŞİTLİ EV İŞLERİ YARDIMCISI
13 SERBEST ÇALIŞMA -MEKTUP/E-MAİL
14 GENEL TEKRAR
15 FİNAL
16 -
17 -
18 -
19 -
20 -

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Kelime Hazinesi Gelişir
2 Okuduğunu Anlama Yetisi Gelişir
3 Gramer eksikliğini tamamlar
4 Doğru telaffuz yeteneği Artar
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Disiplinler arası çalışmalarla müzikoloji arasındaki ilişkiyi açıklayabilmek
2 Disiplinler arası bilgi üretimine katkı sağlayabilmek
3 Müzikoloji alanına özgün araştırma fikirleri ile katkı sağlayabilmek
4 Uluslararası platformda kültürel ve müziksel çeşitlilik ekseninde bilgi üretimine katkı sağlayabilmek
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 13 4 52
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 10 10 100
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 2 4 8
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 2 4 8
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     170
AKTS     7.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Co Hyon Son vd.,Yonsei Korece Okuma 2, Yonsei Üniversitesi yayınları, 2010 Kore
Yardımcı Kaynaklar DERS NOTLARI

Ders İle İlgili Dosyalar