1 |
Konusuyla ilgili daha önceden öğrenmiş olduğu yerli ve yabancı her tür (toplantı, bildiri, tez, makale, rapor vb.) literatür taraması etkinliklerini gerçekleştirme
|
2 |
Konusuyla ilgili daha önceden öğrenmiş olduğu yerli ve yabancı her tür (toplantı, bildiri, tez, makale, rapor vb.) literatür taraması etkinliklerini gerçekleştirme
|
3 |
Konusuyla ilgili daha önceden öğrenmiş olduğu yerli ve yabancı her tür (toplantı, bildiri, tez, makale, rapor vb.) literatür taraması etkinliklerini gerçekleştirme
|
4 |
Konusuyla ilgili daha önceden öğrenmiş olduğu yerli ve yabancı her tür (toplantı, bildiri, tez, makale, rapor vb.) literatür taraması etkinliklerini gerçekleştirme
|
5 |
Konusuyla ilgili daha önceden öğrenmiş olduğu yerli ve yabancı her tür (toplantı, bildiri, tez, makale, rapor vb.) literatür taraması etkinliklerini gerçekleştirme
|
6 |
Tez araştırması için öğrencinin taranan literatür kapsamında belirlenen araştırma problemine uygun genel soruların yazılması ve bunlara ilişkin tartışmaların yapılması
|
7 |
Tez araştırması için öğrencinin taranan literatür kapsamında belirlenen araştırma problemine uygun genel soruların yazılması ve bunlara ilişkin tartışmaların yapılması
|
8 |
Tez araştırması için öğrencinin taranan literatür kapsamında belirlenen araştırma problemine uygun genel soruların yazılması ve bunlara ilişkin tartışmaların yapılması
|
9 |
Araştırma için ilgili mercilerden izin alabilmek amacıyla iletişime geçilmesi, ilgili formların MEB vb. web sitelerinden indirilerek doldurulması
|
10 |
Araştırma problemi ve soruları kapsamında geçerli ve güvenilir ölçme aracının hazırlanması
|
11 |
Araştırma problemi ve soruları kapsamında geçerli ve güvenilir ölçme aracının hazırlanması
|
12 |
Araştırma problemi ve soruları kapsamında geçerli ve güvenilir ölçme aracının hazırlanması
|
13 |
Araştırma problemi ve soruları kapsamında geçerli ve güvenilir ölçme aracının hazırlanması
|
14 |
Dönemin değerlendirilerek, TEZ1 çalışmaların değerlendirilmesi; TEZ2’nin planlanması
|
15 |
|
16 |
|
17 |
|
18 |
|
19 |
|
20 |
|