|
1 |
Sosyolojinin temel kavramları:Toplum nedir?
|
|
2 |
sosyal yapı, sosyal olgu, sosyal olay kavramları
|
|
3 |
sosyolojinin öncüleri ve eğitim görüşleri: İbn-i Haldun, A. Comte
|
|
4 |
sosyolojinin öncüleri ve eğitim görüşleri: K. Marx, E. Durkheim, M. Weber
|
|
5 |
sosyolojik teoriler:işlevselcilik, yapısalcılık sembolik etkileşimcilik açısından eğitim;
|
|
6 |
sosyolojik teoriler:işlevselcilik, yapısalcılık, sembolik etkileşimcilik, çatışma kuramı, eleştirel teori,fenomenoloji ve etnometodolojiaçısından eğitim
|
|
7 |
Araştırma yöntem ve teknikleri
|
|
8 |
Toplumsal süreçler:sosyal tabakalaşma,sosyal hareketlilik ve eğitim
|
|
9 |
Toplumsal süreçler: sosyal değişme ve eğitim
|
|
10 |
Toplumsal kurumlar: Aile, din, ekonomi, siyaset ve eğitim
|
|
11 |
Türkiye’de sosyolojinin ve eğitim sosyolojisinin gelişimi: Ziya Gökalp ve Prens Sebahattin
|
|
12 |
Türkiye’de sosyolojinin ve eğitim sosyolojisinin gelişimi:İsmail Hakkı Baltacıoğlu, Nurettin Topçu, Mümtaz Turhan
|
|
13 |
Kültür ve eğitim
|
|
14 |
Sosyal, kültürel, ahlaki bir sistem ve topluluk olarak okul.
|
|
15 |
Toplumsal bir sistem olarak okul
|
|
16 |
Bilgi Toplumunda Eğitim ve Öğretmenlik Mesleği
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|