|
1 |
Dersin tanıtımı, süreç hakkında bilgilendirme, ders beklentilerinin ve hazırbulunuşlukların ortaya çıkarılması. (Padlet)
|
|
2 |
Teknoloji ile ilgili temel kavramlar, yazılım türleri, Fatih Projesi ve EBA platformu (Mentimeter)
|
|
3 |
Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nda Teknoloji / İlgi Çekme Uygulamaları: Artırılmış Gerçeklik (Quiver Vision, Space 4D+, Dinosaur 4D+ vb.)
|
|
4 |
Dijital Öyküleştirme Uygulamaları 1: Powtoon Kullanımı
|
|
5 |
Dijital Öyküleştirme Uygulamaları 2: Storyjumper Kullanımı
|
|
6 |
Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları 1: Plickers ve Quizizz Kullanımı
|
|
7 |
Ara Sınav (Plickers ile)
|
|
8 |
Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları 2: Kahoot ve Puzzle-Maker Kullanımı
|
|
9 |
Dijital Karikatür ve Animasyon Uygulamaları 1: Pixton ve Vyond Kullanımı
|
|
10 |
Dijital Karikatür ve Animasyon Uygulamaları 2: Animaker ve Voki Kullanımı
|
|
11 |
Sınıf Yönetimi ve Sosyal Ağ Uygulamaları: ClassDojo ve Edmodo Kullanımı
|
|
12 |
Zihin Haritası Uygulamaları: Mindomo ve Wisemapping Kullanımı
|
|
13 |
Zihin Haritası Uygulamaları: Mindomo ve Wisemapping Kullanımı
|
|
14 |
Sunum Hazırlama Uygulamaları 2: PowerPoint ve Prezi Kullanımı ve Dönem Geri Bildirimi
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|