|
Ön Koşul Dersleri
|
Yok
|
|
Eğitimin Dili
|
Türkçe
|
|
Koordinatör
|
PROF. DR. KENAN GÜLLÜ
|
|
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı
|
DOÇ. DR. KENAN GÜLLÜ
|
|
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı
|
-
|
|
Dersin Veriliş Şekli
|
Yüz yüze eğitim, konu anlatımı, sınıf içi tartışmalar, proje sunumları
|
|
Dersin Amacı
|
Perakende pazarlama yönetimi konusunda, bir altyapı oluşturulmasını sağlamak; bu bağlamda perakendecilik dünyası, perakendecilikte bilgi sistemleri, yönetim stratejisi, pazarlama iletişimi, ürün yönetimi ve mağaza yönetimi vb. konularda bilgi vermektir.
|
|
Dersin Tanımı
|
Perakendeciliğe giriş, perakendeci işletmelerin sınıflandırılması, perakendeciliği etkileyen çevresel faktörler, perakendeci işletmelerde tüketici davranışları, stratejik perakendecilik ve perakendecilik yönetim stratejisi, perakendeci mağazalarda kuruluş kararları ve kuruluş yerinin seçimi, perakendeci işletmelerde ürün yönetimi, kategori planlaması ve satın alma, perakendeci mağazalarda satın alma bütçesi ve planlama, perakendeci işletmelerde satın alma süreci, perakendeci işletmelerde tedarik zinciri ve lojistik yönetimi, perakendeci mağazalarda fiyatlandırma, perakende pazarlama iletişimi, perakendeci işletmelerde fiziksel planlama, perakendeci işletmelerde müşteri servisleri ve servis perakendeciliği.
|