Yardımcı Kaynaklar
|
Sadettin Özdemir, Sosyal Hizmetlerde Rehberlik ve Dini Danışmanlık Hizmetleri (SHÇEK) Yaygın Din Eğitimi Semp. Bildirileri,(s.465-478)
M.Akif Kılavuz (s. 231-262) Huzurevlerinde Din Eğitimi ve Dini Danışmanlık, Yaygın Din Eğitimi Semp. Bildirileri,s.501-516; Naci Kula, Engellilere Yönelik Din Eğitimi ve öğretimi, Yaygın Din Eğitimi Semp. Bildirileri,s.253-268; Harun Işık,Abdullah Demir; Cezaevlerinde Din Eğitimi, s. 41-72, Ş. Özdemir, “Cezaevi Din Hizmetlerinin Temel Problemleri”, I. Din Hizmetleri Semp., C: 2, s. 123-133; T. Kaya, “Cezaevi Vaizliği”, I. Din Hizmetleri Semp., C: 2, s. 156-163; A,Koç, “Sivas İl Müftülülüğü Din Hizmetleri Faaliyetleri ve Aile İrşat Bürosu Rehberlik Çalışmaları”, I. Din Hizmetleri Semp., C: 2, s. 638-649, DİB, Aile İrşat Büroları Yönergesi;,
N.Y. Aşıkoğlu, “Din Hizmetlerinin Sunumunda Alternatif Yöntem: Dini Danışmanlık”, I. Din Hizmetleri Semp., C: 2, s. 543-549,
Hüseyin Peker, (s.341-354) Ed. N. Altaş, M. Köylü; Dini Danışmanlık ve Din Hizmetleri), Mahmut Yüceer, Yaygın Din Eğitimi Semp. Bildirileri,s.413 vd.; TESEV, Devlet ile toplum arasında bir kurum: Diyanet İşleri Başkanlığı, Kaynak: http://www.tesev.org.tr/ etkinlik/imam_hatip_efsaneler_gercekler_kitap.pdf
s. 49-92;
Ahmet Onay “İlahiyat Fakültesi Mezunlarının Cami Eksenli Din Hizmetlerinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Alandaki Formasyon İhtiyaçları”, Türkiye’de Yüksek Din Eğitiminin Sorunları, Yeniden Yapılanması ve Geleceği Sempozyumu, Isparta 2003, s. 409-423; Mustafa Köylü, “ Yetişkinlik Dönemi eğitimi ve Öğretiminin Genel Özellikleri”, Yetişkinlik Dönemi ve Eğitimi Tartışmalı İlmi Toplantı, İSAV, s. 85-112; M. Köylü, Yetişkin Din Eğitiminin Teorik Temelleri, Etüt, s. 152-223
İhsan Kurt, Yetişkin Eğitimi, Nobel, s. 145-185; Hasan Dam, “Yetişkinlere Göre Yetişkin Din Eğitimi Faaliyetleri”, Dem Dergi, C. 1 s. 4
|