Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
BORDO ALETLERİ UYGULAMALARI Üçüncü Düzey UEE 406 7 9.00 9.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Bu dersin ön koşulu bulunmamaktadır
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ FADİŞ RABİA YILDIRIM
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Dr. Öğr. Üyesi MEHMET KONAR,
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir
Dersin Amacı Öğrencilerin temel Bordo aletleri hakkında genel pratik sahibi olmalarını sağlamaktır.
Dersin Tanımı Temel Bordo Aletleri sistemlerinin pratiklerine yönelik bir derstir.

Dersin İçeriği
1 UEE 212 Bordo Aletleri-I dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
2 UEE 212 Bordo Aletleri-I dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
3 UEE 212 Bordo Aletleri-I dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
4 UEE 212 Bordo Aletleri-I dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
5 UEE 212 Bordo Aletleri-I dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
6 UEE 212 Bordo Aletleri-I dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
7 UEE 212 Bordo Aletleri-I dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
8 Ara sınav
9 UEE 212 Bordo Aletleri-II dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
10 UEE 212 Bordo Aletleri-II dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
11 UEE 212 Bordo Aletleri-II dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
12 UEE 212 Bordo Aletleri-II dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
13 UEE 212 Bordo Aletleri-II dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
14 UEE 212 Bordo Aletleri-II dersindeki teorik bilgilerin uygulamalarının gerçekleştirilmesi
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Uçak bordo sistem uygulamaları ile ilgili temel bilgileri öğrenir.
2 Modern teknik doküman kullanabilir. Gerekli araçları seçebilir.
3 Ekip biliçi kazanır.
4 iş güvenliği koruma konusunda ve bakım uygulamalarının hukuksal sonuçları hakkında bilince sahiptir.
5 Teknik Uygulamada etkin kullanır.
6 Alanında edindiği bilgileri/becerileri eleştirel yaklaşımla değerlendirir.
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Pedodonti teorilerini uygulama bilgi ve yeteneği geliştirebilme
2 Tıbbi alanlar başta olmak üzere farklı disiplinlerle çalışarak yeni bilgiler oluşturabilme
3 Pedodonti alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme, öğrenmeyi yönlendirebilme ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme
4 Pedodonti alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgulayabilme, çözüm yöntemi geliştirebilme, çözebilme, sonuçları değerlendirebilme ve gerektiğinde uygulayabilme
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 7 3 21
Ödevler 1 8 8
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 5 5
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 14 6 84
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 8 8
Yarıyıl sonu sınavı 1 8 8
Araştırma 14 2 28
Toplam iş yükü     219
AKTS     9.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 50
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 50
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı TTS modul 13 ve bakım manuelleri
Yardımcı Kaynaklar -

Ders İle İlgili Dosyalar