Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
KURUM KÜLTÜRÜ VE YÖNETİMİ İkinci Düzey EGB 533 1 3.00 7.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı -
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli Yüz yüze
Dersin Amacı Kurum kulturu ile ilgili temel kavramlar ••Kurum kültürü öğeleri •Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken •Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
Dersin Tanımı Kurum kulturu ile ilgili temel kavramlar ••Kurum kültürü öğeleri •Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken •Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler

Dersin İçeriği
1 Kurum kulturu ile ilgili temel kavramlar
2 Kurum kültürü öğeleri
3 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
4 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
5 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
6 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
7 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
8 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
9 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
10 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
11 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
12 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
13 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
14 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimler
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 •Kurum kulturu ile ilgili temel kavramlarını açıklayabilir •
2 Kurum kültürünü sınıflandırabilir
3 Kurum kültürü öğelerini açıklayabilir
4 Kurum kültününün değişiminde ve yönetiminde göz önünde bulundurulması gereken ilkeleri açıklayabilir
5 Kurum kimliği, kurum imajı, kurum itibarı ve kurum kültürü arasındaki etkileşimleri yorumlayabilir
6
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Lisans düzeyinde alınan matematik eğitimi temelinde bilgi birikimini belirli bir düzeyde geliştirebilme
2 Alanında edindikleri teorik ve pratik bilgileri kullanabilme
3 Alanında sahip olduğu bilgileri farklı disiplinlerdeki bilgilerle bütünleştirerek çalışmalarında kullanbilme
4 Matematik alanında güncel gelişmeleri ve kendi araştırmalarını, kendi alanında ve alanı dışında çalışan araştırmacılara yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme
5 Yaptığı çalışmalarda, konusuyla ilgili verilerin derlenmesi,düzenlenmesi, yorumlanması ve kullanılması aşamalarında toplumsal ve bilimsel etik değerlere saygı göstermesi
6 Kendi alanında veya diğer disiplinlerde bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme.
7 Matematiksel bilgi birikimini teknolojide etkin ve vereimli bir şekilde kullanabilme
8 Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılara katılarak bilgi paylaşımında bulunabilme
9 Alanında karşılaştığı yeni bir bilgiyi eleştirel yaklaşımlarla değerlendirerek anlayabilme ve yorumlayabilme
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 8 112
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 10 10
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 10 10
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     176
AKTS     7.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 20
Kısa sınav 1 10
Ödev 1 10
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Derste ilan edilecektir.
Yardımcı Kaynaklar Derste ilan edilecektir.

Ders İle İlgili Dosyalar