|
1 |
Eğitim programları ve öğretimle ilgili temel kavramları tanımlama
|
|
2 |
Program geliştirmenin kuramsal temelleri (tarihi, felsefi, psikolojik, toplumsal, ekonomik, bireysel, konu alanı) arasında ilişki kurma
|
|
3 |
Program geliştirmenin kuramsal temelleri (tarihi, felsefi, psikolojik, toplumsal, ekonomik, bireysel, konu alanı) arasında ilişki kurma
|
|
4 |
İhtiyaca uygun program geliştirme modellerini seçme
|
|
5 |
Program tasarısı hazırlama
|
|
6 |
Bir eğitim programının bütün boyutlarını değerlendirme yeterliklerini kazanma
|
|
7 |
Eğitim programları ve öğretim alanında gelişmeleri izleme
|
|
8 |
Toplumda sosyal ekonomik ve kültürel boyutlarda gerçekleşen değişmelerin eğitim programlarına etkisini değerlendirme
|
|
9 |
Öğretim yöntem teknik ve stratejilerini alanının öğretiminde kullanma
|
|
10 |
Eğitim programları ve öğretime ilişkin kavramları ve kuramları eleştirel bakış açısıyla değerlendirme..
Kendi çalışmalarında uygun bilimsel araştırma yöntemlerini seçme ve kullanma
|