Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
İNGİLİZCE II İkinci Düzey ENG102 2 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili İngilizce
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı ERUZEM
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Uzaktan Eğitim Şeklinde verilmektedir.
Dersin Amacı İngilizce günlük ifadeleri ve ifade kalıplarını kendini tanıtabilecek seviyede ve bunları kullanarak soru sorabilecek, sorulan sorulara cevap verebilecek derecede öğretmek. Ayrıca, nerede yaşadığı, tanıdığı insanlar gibi kendisiyle ilgili bilgileri ifade edebilmesini sağlamak.
Dersin Tanımı Öğrencilerin anadilin yanında en temel gereksinimlerden biri olan hemen hemen her alanda olmazsa olmazlardan olan "yabancı dil" yeteneğininin temel aşamalarını öğrencilere kazandırmayı amaçlayan 2 kredilik 2 teorik saatten oluşan bir ders.

Dersin İçeriği
1 - WORD ORDER IN QUESTIONS (BE AND PRE.SIMPLE) - SPORTS;COMMON VERB PHRASES (part 1); FREE TIME
2 - IMPERATIVES; OBJECT PRONOUNS - KINDS OF FILMS - WHAT’S THE DATE - Konu tarama testi 7 ve çözümleri
3 - CAN/CAN’T - COMMON VERB PHRASES (part 2)
4 - LIKE/LOVE/HATE+VING - ROUTINE ACTIVITIES - Konu tarama testi 8 ve çözümleri
5 - PRESENT CONT. - COMMON VERB PHRASES - TRAVELLING (part 3) - PRESENT CONT. OR PRESENT SIMPLE?
6 - CLOTHES - WOULD YOU LIKE ….? - Konu tarama testi 9 ve çözümleri
7 - THERE IS A …/THERE ARE SOME - IN ON UNDER (PLACES)
8 - PAST SIMPLE BE - IN, AT, ON (PLACES) - Konu tarama testi 10 ve çözümleri
9 - PAST SIMPLE (REGULAR VERBS)
10 - PAST SIMPLE (IRREGULAR VERBS)
11 - VERB PHRAES WITH DO/HAVE/GO/GET - IS THERE A BANK NEAR HERE? (ASKING FOR INFO) - Konu tarama testi 11 ve çözümleri
12 - BE GOING TO (PLAN) - FUTURE TIME EXPRESSIONS -
13 - BE GOING TO (PREDICTION) - THE WEATHER - Konu tarama testi 12 ve çözümleri
14 - GENERAL REVISION - END OF COURSE TEST
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Geniş zaman “be” fiili yapılan isim cümleleri ve diğer fiiler cümlelerinin soru hallerni oluşturabilir. Yaygın spor terimlerini, günlük aktiviteleri ve bazı fiileri kullanarak geniş zaman soruları sorabilir.
2 İngilizce basti emir cümleleri kurabilir. Tarihleri okuyup söyleyebilir. Film türlerini ingilizce söyleyebilir. Zamirlerin nesne hallerini tanır ve uygun şekilde kullanabilir
3 Yetenek bildiren ifadeleri yaygın fiilleri kullanarak basit düzeyde cümleler halinde söyleyebilir.
4 “like/love/hate” fiillerinin doğru kullanımı bilir ve rutin aktiviteler için bu fiilerle cümleler kurabilir.
5 Şimdiki zamanda olumlu olumsuz ve soru cümleleri kurabilir. Geniş zaman ve şimdiki zaman arasındaki kullanım farklılıklarını bilir. Seyehatle ilgili genel terimleri kullanabilir.
6 Elbiselerle ilgili genel terimleri tanır ve kullanır. Karşılıklı diyaloglarda konuşulan kişiye istek/arzu sorabilir.
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 veteriner fizyoloji alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2 veteriner fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3 Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4 Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5 Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6 Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7 veteriner fizyoloji alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8 veteriner fizyoloji alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9 veteriner fizyoloji alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 3 3 9
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 3 1 3
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 3 1 3
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     59
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Milestone, Gökhan Ulutürk, Mehmet Emin Gökşen, Nazım Şanlı, Kardeşler Ofset, Kayseri, 2013. Yardımcı Kaynaklar Worksheets in English, Mehmet Telli, Hacettepe Taş Yayınları, Ankara.
Yardımcı Kaynaklar Worksheets in English, Mehmet Telli, Hacettepe Taş Yayınları, Ankara.

Ders İle İlgili Dosyalar