|
1 |
Dersin mahiyeti, halkla ilişkiler kampanya projesi ve reklam kampanya projesi arasındaki temel farklılıklar.
|
|
2 |
Proje kategorisi ve konusu; belirlenen konu doğrultusunda sorun / fırsat analizi.
|
|
3 |
Araştırma (Kurum analizi; SWOT, PEST, Pazar, rekabet, risk analizleri; medyadaki durum; daha önce yapılmış olan iletişim çalışmaları; rakiplerin yapmış olduğu iletişim çalışmaları; konu ile alakalı ikincil veri araştırması).
|
|
4 |
Araştırma (Konu ile alakalı birincil veri araştırması; araştırma tekniği; araştırmanın analizi; mevcut durum tespiti).
|
|
5 |
Planlama (Hedeflerin ve amaçların belirlenmesi; konumlandırma; hedef kitlenin analizi ve hedef kitle iç görüsü).
|
|
6 |
Planlama (Mesaj stratejisi; iletişim stratejisi; kreatif strateji; proje takvimi; bütçe).
|
|
7 |
Uygulama (Medya planı).
|
|
8 |
Ölçme ve değerlendirme (Hedef kitledeki algıyı ve medyadaki yansımaları hangi araç ve tekniklerin kullanılarak ölçüleceğinin muhteviyatını barındıran bir ölçme ve değerlendirme planı).
|
|
9 |
Metin hazırlama (Proje özeti, reklam metinleri, senaryo vs projede yer alan yazılı diğer materyaller).
|
|
10 |
Tasarım (Uyguluma aşamasında belirtilen unsurlara ait görseller).
|
|
11 |
Tasarım (Uyguluma aşamasında belirtilen unsurlara ait görseller).
|
|
12 |
Tasarım (Proje kitapçığı, 135x190x14mm ebadındaki standart DVD kutusu cover)
|
|
13 |
Proje danışman hocaya teslim edilmeden önce kitapçık ve sunumun kontrolü, sahnede ya da uzaktan olacak şekilde projenin sunumu.
|
|
14 |
Son düzenlemelerin gerçekleştirilmesi
|
|
15 |
Danışmana teslimat (Proje kitapçığı + Proje DVD)
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|